homoseksualizm-w swietle wspolczesnej psychologii

1. Data: 2004-03-03 16:08:08

Temat: homoseksualizm-w swietle wspolczesnej psychologii
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Mer miasta Nowy York,wysunal wniosek o zatwierdzenie pozwolenia,na
zawieranie
malzenstw osobnikom tej samej plci.
Jak w swietle wspolczesnej psychologii
wyglada sprawa homoseksualizmu?
Czy jest to wrodzone odchylenie od normy?
Czy mozna je zlikwidowac stosujac terapie?
Czy wspolczesny swiat akceptuje takie zwiazki jako rzecz normalna?

Lili

1. Data: 2004-03-03 18:32:41

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net>
.

> Jak w swietle wspolczesnej psychologii
> wyglada sprawa homoseksualizmu?
> Lili

Ja w kwestii formalnej. :)
Co to jest "swiatlo wspólczesnej psychologii"? :o)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-03 18:55:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net; <5...@s...bay.webtv.net> :

> [...]
> Czy mozna je zlikwidowac stosujac terapie?
> Czy wspolczesny swiat akceptuje takie zwiazki jako rzecz normalna?

A co ma do tego psychologia? ;) Jak rozumiem, konsekwentnie, wprowadzimy
związki poligamiczne, bo człowiek [mężczyzna/kobieta] jest taki z
natury?

Związki homoseksualne mieszczą się w dopuszczalnej normie
prawnej/społecznej, a ich "masa" powoduje, że trzeba je uznać za normę.
Z drugiej strony tradycyjny model rodziny teoretycznie umożliwia
najlepsze wychowanie potomstwa, czyli osiągnięcie długofalowych celów
społecznych - przetrwanie społeczeństwa [nie gatunku].

Flyer

1. Data: 2004-03-03 19:57:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepsze wychowanie potomstwa, czyli osiągnięcie długofalowych celów
> społecznych - przetrwanie społeczeństwa [nie gatunku].

Jasne :-)) Samozapłodnienie to cel.
Gdzieś to słyszałem :-))
A wiesz, że to oznacza dominację "Seksmisji"?
Chyba, że masz pomysł, jak przez odbyt rozmnażać.
To zwrócę honor.

ett

1. Data: 2004-03-03 21:27:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mer miasta Nowy York,wysunal wniosek o zatwierdzenie
> pozwolenia,na zawieranie malzenstw osobnikom tej samej plci.
> ... Czy wspolczesny swiat akceptuje takie zwiazki jako rzecz
> normalna?

Biorac pod uwage ze Bush poparl poprawke do konstytucji
zakazujacych zawieranie malzenskich przez osobnikow
tej samej plci, odpowiedz wydaje sie oczywista.

Czarek

1. Data: 2004-03-03 21:38:10

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Robak stawia pytanie:
> co znaczy w swietle psychologii<

Mowi sie: w swietle prawa
w swietle wydazen politycznych
a psychoogii trzeba stosowac wylacznie okreslone nauka slowa?

Niech jasnosc oswietli twoja wyobraznie.

Lili

1. Data: 2004-03-03 21:47:24

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Flyer:
>co ma z ty wspolnego psychologia<

A ja naiwnie sadzilam,ze psychologowie
to tacy ludzie,ktorzy prostuja poplatane
sciezki ludzkiej osobowosci.
Uswiadom mnie dokladniej,do czego sluzy psychologia.

Lili

1. Data: 2004-03-03 21:51:05

Od: "Snoopy" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> wrote:
> Biorac pod uwage ze Bush poparl poprawke do konstytucji
> zakazujacych zawieranie malzenskich przez osobnikow
> tej samej plci, odpowiedz wydaje sie oczywista.

Aha czyli bush to jest wykladnikiem co jest moralne a co nie :) fajnie

Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

1. Data: 2004-03-03 22:32:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa; <c25dap$9s5$1@news.onet.pl> :

> [...]
> Gdzieś to słyszałem :-))
> A wiesz, że to oznacza dominację "Seksmisji"?
> Chyba, że masz pomysł, jak przez odbyt rozmnażać.

Nie musisz, bo go nie zabrałeś [mi to "wisi"]. ;) Nie twierdzę, że model
pani-pani-dziecko, czy pan-pan-dziecko są tą w/w tradycyjną rodziną,
która zapewnia przetrwanie społeczeństwa w obecnej formie. Rozwijając w
kierunku psychologii - identyfikacja płciowa i zachowania wg mnie w
dużej mierze są pochodną kultury i jej zrozumienia. Skoro ktoś ma z tym
kłopoty, to albo kultura jest do d..., albo "problem społeczny" [tak go
sobie nazwę] leży po stronie zainteresowanych, czyli raczej nie widzę
szans na "przedłużenie" obecnej formy kultury w takich rodzinach --> nim
więcej takich rodzin, tym konstrukcja społeczna będzie bardziej się
zmieniać --> nie wiem, czy na lepsze, czy gorsze.

Co więcej - jeżeli część cech "płciowych" determinuje proces
wychowawczy, to obalanie nawet niedoskonałej kultury spowoduje zanik
pewnych elementów kultury, na których opiera się identyfikacja płciowa
ludzi [w tym homoseksualistów] - wąż zje swój ogon - i ekstrapolując -
zniknie identyfikacja płci we współczesnym pojęciu, bo zniknie kontekst.
;)

Flyer

1. Data: 2004-03-03 22:40:37

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Mar 2004 23:32:12 +0100, Flyer wrote in
<c25me4$hec$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
> ludzi [w tym homoseksualistów] - wąż zje swój ogon - i ekstrapolując -
> zniknie identyfikacja płci we współczesnym pojęciu, bo zniknie kontekst.

przelotem zauważę, że mocno przeceniasz kontekst (chyba)

elgar

antysemityzm / antyarabizm / antypolskość
Nawracające stany depresyjne
Re: antysemityzm / antyarabizm / antypolskość
Full Film w sieci polski, nie komercyjny.
!! Elektryka i glowa !!