antysemityzm / antyarabizm / antypolskość

1. Data: 2004-03-03 14:16:27

Temat: antysemityzm / antyarabizm / antypolskość
Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Post cbnet'a o antysemityzmie i moja teza, że jest wyimaginowany, natchnął
mnie do pewnego pobieżnego badania.

Postanowiłem sprawdzić, jak wiele osób w internecie polskim i anglojęzycznym
zastanawia się nad mądrością lub głupotą grup narodowych.
Wykorzystałem google i poszukiwanie frazy, np. "polacy są głupi".

Następnie, bo to najciekwsze, policzyłem stosunek procentowy głupi/(głupi +
mądrzy)
Ponowiłem zapytania dla różnych nacji i oto wyniki:

nacja są głupi są mądrzy %g/g+m
polacy 17 stron 10 100
amerykanie 10 stron 4 71
żydzi 1 strona 1 50
murzyni brak 0 b.d.
arabowie brak 0 b.d.
hindusi brak 0 b.d.
azjaci brak 0 b.d.

PO ANGIELSKU:
naród are stupid are wise %s/s+w
americans ok. 4.010 !! 89 98
jews 54 str 132 29
arabs 53 str 3 95
indians 49 strony 16 75
asians 23 strony 1 96
poles 22 strony 0 100
black + negro 14 stron 69 17

Cieszy "wysoka" pozycja Polaków po obydwu stronach atlantyku, prawda :)

I co, jak tam antysemityzm? Blado, co?
Raczej widać anty-polskość, anty-amerykanizm, anty-arabizm, itd....
antysemityzm zdaje się być marginalny.
Co więcej, ludzie boją się źle pisać o żydach i murzynach!!
Przecież średnie wyniki powinny być zbliżone...

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-03 14:37:53

Temat: Re: antysemityzm / antyarabizm / antypolskość
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

darek miauu<t...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]
> [...]
> głupi/(głupi + mądrzy)
> Ponowiłem zapytania dla różnych nacji i oto wyniki:

[...]

Cha cha cha - nie ma to jak 'dobrze' sformułować problem badawczy ;PPPP

P.

1. Data: 2004-03-03 14:46:25

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki<s...@a...waw.pl>

> Cha cha cha - nie ma to jak 'dobrze' sformułować problem badawczy
> ;PPPP

A gdybyś tak zaguglał "[nacja] są inni/rządzą światem"? ;)

P.

Nawracające stany depresyjne
Re: antysemityzm / antyarabizm / antypolskość
Full Film w sieci polski, nie komercyjny.
!! Elektryka i glowa !!
poważna sprawa