hormony- skutki na urodę

1. Data: 2004-01-28 16:14:32

Temat: hormony- skutki na urodę
Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było już o pogorszeniu/polepszeniu skóry, powstawaniu cellulitu, tyciu. Co
jeszcze?

Ja na przykład od pewnego czasu mam problem z potliwością i zastanawia mnie,
czy może to mieć związek z Cilestem, który zazywam od pół roku (tyle z Was
narzekało na Cilest, że już nie wiem...)

Agata

1. Data: 2004-01-28 16:26:26

Temat: Re: hormony- skutki na urodę
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> [...]
> czy może to mieć związek z Cilestem, który zazywam od pół roku (tyle z Was
> narzekało na Cilest, że już nie wiem...)

Osobiscie rozwazam zalozenie fanklubu Cilestu. Po dwoch miesiacach
schudlam, mam gladsza, jedrniejsza skore, cere, wlosy jakos tez jakby
sie poprawily, wszystko na plus. Az ciezko w to uwierzyc, ale wlasnie
siedze, popiskujac z radosci, w bojowkach, ktore dwa miesiace temu byly
za male o jakies 2 nry, a teraz nie przecinaja mnie w talii ;-)) Nie
biore zadnych innych tabletek, nie odchudzam sie, nie zmienialam
kosmetykow, wiec "zwalam wine" na Cilest :-)

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-28 16:32:36

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy może to mieć związek z Cilestem, który zazywam od pół roku (tyle z Was
> narzekało na Cilest, że już nie wiem...)

W moim przypadku Cilest nie wpływał na wagę, cerę, pocenie itp.
O.

1. Data: 2004-01-28 16:52:15

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> Osobiscie rozwazam zalozenie fanklubu Cilestu. Po dwoch miesiacach
> schudlam, mam gladsza, jedrniejsza skore, cere, wlosy jakos tez jakby
> sie poprawily, wszystko na plus [ciach] "zwalam wine" na Cilest :-)

Szczesciara!! Mnie z twarza nie pomógl (choc rzeczywiscie takich
ogromniastych nastolatkowych niespodzianek miewam jakby mniej...)- swieci
sie, wypryskuje jak dawniej.

Schudnac sie nie udalo, przytyc jednak tez nie.

W sumie na nic konkretnego nie narzekam. Ale tez sie nie poprawilo. Tylko
kurcze ta potliwosc. Mysle, ze zasiegne porady, coby wykluczyc inne
przyczyny, a potem ewentualnie rozwaze zmiane.

Dzieki i gratuluje. Ciesze sie i popiskuje razem z Toba:)

Agata

1. Data: 2004-01-28 17:10:53

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> [...]
>
> Szczesciara!! Mnie z twarza nie pomógl (choc rzeczywiscie takich
> ogromniastych nastolatkowych niespodzianek miewam jakby mniej...)- swieci

Fakt, mam szczescie, nigdy nie mialam tradziku i w kwestii cery mam
przyslowiowego fuksa.
Niemniej jednak Matka Natura zrekompensowala sobie te uprzejmosc
obdarzajac mnie mnostwem wlosow, ale bardzo cienkich i czepiajacych sie
wszystkiego, na skutek czego wygladam, jakby piorun w szczypiorek...;-))

> [...]
> kurcze ta potliwosc. Mysle, ze zasiegne porady, coby wykluczyc inne
> przyczyny, a potem ewentualnie rozwaze zmiane.

O dobrych dezodorantach sporo tu juz dziewczeta pisaly, wiec na pewno w
archiwum znajdziesz cos ciekawego.
Wiem, ze pomagaja takze kapiele w jakichs ziolach, a szczerze mowiac na
Twoim miejscu porozmawialabym z ginekologiem. Sama zmienilam tabletki,
bo przy poprzednich czulam sie okropnie [Minisiston] i moja ewentualna
uroda pozostawiala sporo do zyczenia, zmiana tabletek okazala sie
strzalem w dziesiatke, czasem trzeba poeksperymentowac, zanim sie trafi
na te idealne, a dla zdrowia i urody warto taki eksperyment zaryzykowac
imho.

> Dzieki i gratuluje. Ciesze sie i popiskuje razem z Toba:)

Uszczesliwilas mnie, nie ma jak pisk w tandemie ;-))

Pozdrawia Tib, nadal w radosnym szoku ;-))

PS. CHWALE z calych sil emulsje nawilzajaca Neutrogeny. Te w takim
kwadratowym opakowaniu z pompka. Rewelacja, nawilza blyskawicznie, jest
bardzo wydajna, a po porannej aplikacji i calym dniu biegania wieczorem
nadal mam skore idealnie nawilzona. Dodam, ze mam skore sklonna do
przesuszania sie, ktory to efekt poteguje jeszcze fakt, ze kaloryfery
grzeja z zapalem godnym lepszej sprawy. Jestem zachwycona, kosmetyk
kupilam przez Allegro [oryginalny, zadnych polskich napisow,
sprowadzany, jak sadze - polskich nie kupilam dotad, bo boje sie, ze
okaza sie marniejsze] za 14 zl i chyba zrobie zapasy :-)

1. Data: 2004-01-28 17:24:09

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" napisal w wiadomosci:
> Fakt, mam szczescie, nigdy nie mialam tradziku i w kwestii cery mam
> przyslowiowego fuksa.

To podwójna szczesciara z Ciebie :)

> Niemniej jednak Matka Natura zrekompensowala sobie te uprzejmosc
> obdarzajac mnie mnostwem wlosow, ale bardzo cienkich i czepiajacych sie
> wszystkiego, na skutek czego wygladam, jakby piorun w szczypiorek...;-))

Mówisz o wloskach na glowie czy tez w innych czesciach ciala? Bo w innych
moje tez sa cienkie, jasne, ale duzo ich. Choc w kwestii niechcianych na
nogach jest calkiem dobrze- spokojnie moge raz na tydzien uzyc maszynki :)

> O dobrych dezodorantach sporo tu juz dziewczeta pisaly, wiec na pewno w
> archiwum znajdziesz cos ciekawego.

Wlasnie przegladam i cos znajde dla siebie:)

> Wiem, ze pomagaja takze kapiele w jakichs ziolach, a szczerze mowiac na
> Twoim miejscu porozmawialabym z ginekologiem.

Tak tez zrobie. Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie chwalona Diane, ale to
wszystko i tak pozostawie lekarzowi (zreszta takze i jego wlasnie zmieniam z
przyczyn ode mnie niezaleznych...)

Agata
> PS. CHWALE z calych sil emulsje nawilzajaca Neutrogeny. Te w takim
> kwadratowym opakowaniu z pompka. Rewelacja, nawilza blyskawicznie, jest

P.S. To ja tez pochwale "kremowy balsam do twarzy i ciala" Neutrogeny. W
dosc duzym sloiku jest. Cudnie nietlusty. Nakladam go na moja tlusta (!!)
paszcze i nic! Zadnego swiecenia!! Niesamowicie wydajny (2 tygonie, dzien w
dzien smaruje sie i wszystkich wokolo z rodziny po pyszczkach i go nie
ubylo). Super nawilza i wogóle cud-miód. Kosztowal gdzies 14zl za 200ml.

1. Data: 2004-01-28 17:27:39

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> [...]
> nogach jest calkiem dobrze- spokojnie moge raz na tydzien uzyc maszynki :)

Eeermm...Zdecydowanie o glowe mi chodzilo :-)) Poza tym jestem fanka
depilacji za pomoca Philips Satin Ice i wyznawczynia teorii, ze kobiecie
wlosy potrzebne sa mniej wiecej od linii nosa w gore ;-))

> Tak tez zrobie. Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie chwalona Diane, ale to
> wszystko i tak pozostawie lekarzowi (zreszta takze i jego wlasnie zmieniam z
> przyczyn ode mnie niezaleznych...)

Nie znam sie na tabletkach, totez predzej doradza Ci istoty z grupy
medycznej :-)

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-01-28 18:05:37

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> Było już o pogorszeniu/polepszeniu skóry, powstawaniu cellulitu,
> tyciu. Co jeszcze?

To cera może się pogorszyć? :-(

> [...]
> zastanawia mnie, czy może to mieć związek z Cilestem, który zazywam
> od pół roku (tyle z Was narzekało na Cilest, że już nie wiem...)

Trudno powiedzieć. Na pewno włosy po Cileście bardziej wypadają.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-28 18:14:46

Temat: Re: hormony- skutki na urod
Od: "Kaczka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> Było już o pogorszeniu/polepszeniu skóry, powstawaniu cellulitu,
> tyciu. Co jeszcze?

Szybsze przetłuszczanie się włosów. Łamliwe paznokcie... też Cilest.

1. Data: 2004-01-28 18:24:29

Od: "giga" <g...@i...wywalto.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie lekarz zamienil Diane (uporala sie z tradzikiem, ale po trzech latach
za bardzo obciazala organizm) na Cilest i wtedy poczulam sie o wiele
lzejsza, teraz zas (po dwoch latach) odstawilam Cilest (zmadrzalam wreszcie,
bo jestem w grupie podwyzszonego ryzyka zachorowania na raka piersi) i czuje
sie jeszcze lzejsza fizycznie i psychicznie. Jedyny minus jaki widze, to
przetluszczajace sie (bardziej) wlosy... na szczescie zadnego wysypu
tradzikowego :) Roznicy pomiedzy Cilest a Diane w sensie dzialania na cere
nie zauwazylam - byc moze dlatego, ze stosowalam w odwrotnej kolejnosci niz
Ty mialabys stosowac. Co do przybierania na wadze, rowniez. W trakcie
przyjmowania jednych i drugich mialam jednakowe jej wahania.

--
giga

kupie
mlynek