Rostepy

1. Data: 2004-01-28 14:10:13

Temat: Rostepy
Od: t...@o...pl (Gocha) szukaj wiadomości tego autora

Niedawno urodzilam dziecko jestem z tego powodu bardzo szczesliwa ale jest
to jedno "ale" Po porodzie zrobily mi sie staszne rostepy !!!`Prosze
napiszcie mi dobre sposoby aby je usunaae.z góry dzi?kuj? :)

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2004-01-28 14:55:02

Temat: Re: Rostepy
Od: "dronka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Niedawno urodzilam dziecko jestem z tego powodu bardzo szczesliwa ale jest
> to jedno "ale" Po porodzie zrobily mi sie staszne rostepy !!!`Prosze
> napiszcie mi dobre sposoby aby je usunać.z góry dziękuję :)

Nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości - rozstępów tak naprawdę nie da się
usunać, chyba, że chirurgicznie. Kosmetyki mogą je jedynie troszkę
zmniejszyć (imho jedynie po kilku latach stosowania).

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2004-01-28 15:18:14

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv8fs4$1qu$1@nemesis.news.tpi.pl,
Gocha <t...@o...pl> typed:
> Niedawno urodzilam dziecko jestem z tego powodu bardzo szczesliwa ale
> jest to jedno "ale" Po porodzie zrobily mi sie staszne rostepy
> !!!`Prosze napiszcie mi dobre sposoby aby je usunać.z góry dziękuję :)

Jakiś wysyp trolli dzisiaj... Macie zlot?

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-28 16:01:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <ginger#isp,pl> napisał(a):

> Jakiś wysyp trolli dzisiaj... Macie zlot?

Zaraz tam trolli. Dla odmiany przypomniał mi się dowcip o migrenie, którzy
zlokalizowany dla nasznych potrzeb miałby puentę "Pani nie jest trollem, pani
jest po prostu głupia."

JoP

1. Data: 2004-01-28 20:45:08

Od: "K.Si." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zlokalizowany dla nasznych potrzeb miałby puentę "Pani nie jest trollem,

ehhh...dziewczyny ulitujcie sie;) Gocha Tobie www.google.pl proponuje i
szukaj pod roZstepy ( 'z' moze nawet byc male byle bylo).

pzdr
K.Si. pokojowo

P.S. Na mnie nie krzyczcie, bo sie zamkne w sobie ;)

1. Data: 2004-01-29 10:16:16

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gocha" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> to jedno "ale" Po porodzie zrobily mi sie staszne rostepy !!!`Prosze
> napiszcie mi dobre sposoby aby je usunać.z góry dziękuję :)

Polecam zel na rozstepy Gaelnic. Jest drogi (ok.100zl)ale naprawde
rewelacyjny. Przynajmniej mi pomogl.
Pozdrawiam

> Internetowe Pismo Kobiece.
> www.puella.pl