Vichy Thermal S Yeux :-/

1. Data: 2004-01-28 09:27:17

Temat: Vichy Thermal S Yeux :-/
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorem uzyłam żelu pod oczy Vivhy Thermal S Yeux. Trudno
znaleźć na rynku drugi, tak obrzydliwy produkt.
Zaraz po nalożeniu pod oczy zaczęło mnie straszliwie piec i szczypać.
W przeciągu minuty moje oczy zaczęły się robić czerwone, więc biegiem
do łazienki i zaczęłam zmywać ten żel spod oczu. Mimo kilkakrotnego
przemywania wodą nadal szczypało, a skóra pod oczyma zrobiła się sucha
jak wiór. Rano już nie szczypało, ale za to mam czerwone plamki pod
oczyma...
Nie wiem czy także macie takie negatywne doświadczenia z tym
kosmetykiem, ale ja go bardzo _odradzam_!

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-28 09:43:20

Temat: Re: Vichy Thermal S Yeux :-/
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv7v9o$odp$1@inews.gazeta.pl,
Blancanieves <m...@N...gazeta.pl> typed:

> [...]
> oczyma...
> Nie wiem czy także macie takie negatywne doświadczenia z tym
> kosmetykiem, ale ja go bardzo _odradzam_!

Dopiero co o nim pisałam -- jedyny krem pod oczy, po którym nic mnie nie
piecze i nie mam ochoty wydłubać sobie gałek ocznych. Wszystkie inne kremy
pod oczy powodowały u mnie okropne podrażnienia gałki, łącznie z "oczami
królika". W dodatku rozjaśnił mi cienie pod oczami i cudnie nawilżył -- mam
cerę tłustą w strefie T i przesuszająca się w okolicach oczu, ten krem jest
dla mnie boski.

Niestety, jesteśmy zmuszone, żeby wszystkie kosmetyki testować na sobie, nie
ma innej rady... Polecaniem, czy odradzaniem można się sugerować, ale i tak
bez sprawdzenia -- które jak widać po Twoim przypadku może być mocno
bolesne -- nic nie można stwierdzić na pewno. =|

Pozdrawiam,
Karola zachwycona serią Thermal S

1. Data: 2004-01-28 12:33:13

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves napisał(a):

> [...]
> W przeciągu minuty moje oczy zaczęły się robić czerwone, więc biegiem
> do łazienki i zaczęłam zmywać ten żel spod oczu.

Ja zuzylam probke, ktora swoja droga byla bardzo wydajna i zadnych
uczulec szczypan i kroliczych czerwonych oczu. Odczucia co do efektow po
tygodniu uzywania raczej neutralne. Zadnych rewelacji ale tez nic zlego
sie nie dzialo.

Karola
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2004-01-30 14:47:35

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczyma...
> Nie wiem czy także macie takie negatywne doświadczenia z tym
> kosmetykiem, ale ja go bardzo _odradzam_!

Ja kiedyś dostałam taki mały kremik dołączony do kremu thermal s mat i
myślałam że jest świetny,był przez jakiś czas rewelacyjny. Któregoś dnia
zobaczyłam właśnie takie małe czerwone plamki pod oczami ale nic mnie nie
szczypało (ogólnie nie mam żadnych alergii od kremów).Przestałam go
używać,ale właśnie wczoraj miałam strasznie zmęczone oczy i użyłam tego
kremu. To było straszne, myślałam że umrę tak mnie piekło, od razu go
zmyłam! może przeterminowany?? wcześniej tak się nie działo. Nie wiem, mam
go od wakacji bo rzadko używam czegoś pod oczy.
Może trafił Ci się zakiś przeterminowany?

chwalę - glinka czerwona Argiletz
Jesteście próżne? ;-)
charmine rose
Który zapach fajniejszy?