mlynek

1. Data: 2004-01-28 14:36:38

Temat: mlynek
Od: "Confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze OT, ale zahacza troche o urode ;-). Czy wiecie, gdzie moge kupic mlynek
do mielenia zboza (chcialabym sama robic srute na muessli czy wypieki).
Tylko nie piszcie, ze google, bo szukalam; znalazlam namiary albo na
producentow przemyslowych albo na muzea.
Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki, pozdrawiam
Confetti

1. Data: 2004-01-28 14:44:51

Temat: Re: mlynek
Od: "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Confetti <c...@o...pl> napisał(a):

> Moze OT, ale zahacza troche o urode ;-). Czy wiecie, gdzie moge kupic
mlynek
> do mielenia zboza (chcialabym sama robic srute na muessli czy wypieki).

Przepraszam, ale w jakim sensie Twoje pytanie zahacza o urodę? Jakoś nie
mogę dopatrzeć się tego związku...
Jak dla mnie to nie OT, ale NTG zdecydowanie.

Miśka

1. Data: 2004-01-28 15:34:38

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Confetti napisał/a w news:bv8hd4$b2v$1@korweta.task.gda.pl:

> Moze OT, ale zahacza troche o urode

Znasz różnicę między OT a NTG? No to spadówa stąd!

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-28 16:13:36

Od: "Izabelka" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, przesadzacie troche. Kobieta pomyslala, ze jest tu sporo pan
domu, ktore moga cos na ten temat wiedziec, wiec zapytala. Nie musicie od
razu na nia skakac.

1. Data: 2004-01-28 16:17:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-28 17:13:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izabelka* skreślił te oto słowa:

> Dziewczyny, przesadzacie troche.

Dlaczego? Napisanie, ze to NTG jest bardzo na miejscu.

> Kobieta pomyslala,

Myslisz, ze myslała?
Szkoda, ze nie wymysliła spytac sie na pl.rec.kuchnia na ten przykład.

> ze jest tu sporo pan
> domu, ktore moga cos na ten temat wiedziec, wiec zapytala.

To nie jest pl.rec.kobiety.
To juz przerabialismy, i wydawalo sie ze wnioski sa jasne.

> Nie musicie od
> razu na nia skakac.

Skakanie ma swietny wpływ na urode... np taka skakanka - rewelacja.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-28 16:47:19

Od: "Izabelka" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra sorki Lia, ze Cie wkurzylam najprawdopodobniej wnioskujac z twoich
niezbyt uprzejmych wypowiedzi. Nie zamierzam wiec sie wypowiadac i klocic.
Za wszystkie grzecy bardzo zaluje :P

pzdr

1. Data: 2004-01-28 16:56:04

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-28 17:47:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izabelka* skreślił te oto słowa:

> Dobra sorki Lia, ze Cie wkurzylam najprawdopodobniej

Nie, nie udało Ci sie to.

> wnioskujac z twoich
> niezbyt uprzejmych wypowiedzi.

Zle zinterpretowane przesłanki zawsze prowadza do zlych wnioskow.

> Nie zamierzam wiec sie wypowiadac i klocic.
> Za wszystkie grzecy bardzo zaluje :P

A z tym to do najblizszego kosciola raczej...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-28 17:00:50

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1mpssuv8kafrf.dlg@Lia.pyry.net,
Lia <L...@a...poczta.onet.pl> typed:

> A z tym to do najblizszego kosciola raczej...

No, wiesz, próbowała do najbliższej dewotki...

=D
MSPANC,
Karola

1. Data: 2004-01-28 17:02:53

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze w supermarketach?? albo w sklepach gosp domowego

Kamila

1. Data: 2004-01-28 17:07:24

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-28 18:00:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Karolina Matuszewska* skreślił te oto słowa:

> No, wiesz, próbowała do najbliższej dewotki...

Jak kiedys postanowie zastapic czyms swoj ateizm to dam znac ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Rostepy
uroda