mlynek

1. Data: 2004-01-28 17:14:26

Temat: Re: mlynek
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

>Dlaczego? Napisanie, ze to NTG jest bardzo na miejscu.

Wystarczy napisać NTG, dodatkowe chamskie komentarze typu "spadówa" są
IMO, delikatnie mówiąc, zbędne.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-01-28 17:24:18

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> mlynek
>
> Przepraszam, ale w jakim sensie Twoje pytanie zahacza o urodę?

Mmmmm... moze chce tez mielic platki owsiane do maseczek? ;-)

Pozdrawiam
ISIA, z zaswiatow

1. Data: 2004-01-28 17:25:45

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Confetti" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moze OT, ale zahacza troche o urode ;-). Czy wiecie, gdzie moge kupic
mlynek
> do mielenia zboza (chcialabym sama robic srute na muessli czy wypieki).

Jedyne co przychodzi mi do głowy to młynki takie jakie sprzedają tam gdzie
kawę
i herbatę. Duże takie jakby stylizowane na stare, do zboża na pewno też by
się
nadawały, tylko koszt dosyć duży ok. 100 pln.
Może na pl.rec.kuchnia będą wiedzieć więcej.

Pozdrawiam
Moni

1. Data: 2004-01-28 18:10:39

Od: "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mmmmm... moze chce tez mielic platki owsiane do maseczek? ;-)

Może...też przyszło mi to do głowy...:)

> ISIA, z zaswiatow

Właśnie, a zza których?:) Dawno Cię tu nie było...

Miśka

1. Data: 2004-01-28 18:25:18

Temat: [OT] Re: mlynek
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może...też przyszło mi to do głowy...:)

Juz nie mowiac o tym, ze jedzenie dobrego chlebka wplywa znacznie na urode
;-)

> Właśnie, a zza których?:) Dawno Cię tu nie było...

Ja tu ciagle jestem niedaleko, ale czasem poziom pru zmusza mnie, zeby sobie
dac na wstrzymanie ;-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-01-28 19:21:16

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała napisał/a w news:bv8qp6$9kh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Wystarczy napisać NTG, dodatkowe chamskie komentarze typu
> "spadówa" są IMO, delikatnie mówiąc, zbędne.

Wiesz, niektórzy inaczej nie zrozumieją. Poza tym granica między
głupotą a trollowaniem jest bardzo śliska i już sama nie wiem w obliczu
dzisiejszego wysypu pod co to podciągnąć:(

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-28 19:30:23

Od: "Izabelka" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> Wystarczy napisać NTG, dodatkowe chamskie komentarze typu "spadówa" są
> IMO, delikatnie mówiąc, zbędne.
> UlaK

To samo probowalam powiedziec, ale jak widac narazilam sie swoja wypowiedzia
niektorym z uzytkowniczek forum :)

1. Data: 2004-01-28 19:34:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-28 20:30:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izabelka* skreślił te oto słowa:

> niektorym z uzytkowniczek forum :)

To nie jest forum, tak gwoli wyprowadzenia Cie z bledu.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-28 20:17:03

Od: "Izabelka" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To nie jest forum, tak gwoli wyprowadzenia Cie z bledu.

Oh przepraszam uzytkowniczek grupy dyskusyjnej pl.rec.uroda :)

1. Data: 2004-01-28 20:44:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):

> Wystarczy napisać NTG, dodatkowe chamskie komentarze typu "spadówa" są
> IMO, delikatnie mówiąc, zbędne.

Wiesz, piąte wejście smoka dziennie może wyprowadzić z równowagi nawet
świętego.

A co do "spadówa", to ja osobiście bardzo lubię to słowo i nie uważam go za
chamskie.

JoP

Rostepy
uroda