humanizm w akcji

21. Data: 2015-06-29 23:24:03

Temat: Re: humanizm w akcji
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@e...o> napisał w wiadomości
news:mmsb16$rma$1@dont-email.me...

> zdrowo ci jebie w baniak

No własnie- o czymś takim pisałem
:-))))

--

Chiron

22. Data: 2015-06-30 07:32:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@e...o> Wrote in message:
> [...]
ie-ma-ochoty-

> chcialas napisac kiedy konwencja wymowy zgadza sie z twoim przeslaniem
>
> --
> gazebo

Chcialam napisać - kiedy wymowa przesłania zgadza się z moją
konwencją. A może - kiedy przesłanie konwencji zgadza się z moją
wymową. Ale najpewniej - kiedy przesłanie wymowy zgadza się z
moją konwencją.
Pacanie ty.

--
XL

23. Data: 2015-06-30 07:41:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> Xl
> Eutanazja to samobójstwo i jak ktoś wspomaga to nazywa się to samobójstwem
wspomaganym.

Taktak, "wspomaganie" a la Mengele.
Chcecie, popaprańcy i gałgany moralne, kardynalne LUDZKIE
wartości poprzerabiać na diabelską modłę. Trzeba byłoby może i
was "wspomóc" litościwie w szybkim odejściu...

--
XL

24. Data: 2015-06-30 08:03:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com.
> Co do eutanazji jest powszechna czy ktoś pozwoli czy nie i dlatego zalegalizowano.
A jak zalegalizowano to spadła ilość dziwnych zgonów, bo teraz to państwo kontroluje

Tak, teraz to "państwo" kontroluje, które są dziwne, a które nie.
I oczywiście eutanazja to nie "dziwne" - "państwo" tylko wymaga,
żeby DOKUMENTY się zgadzały. Żaden problem w szpitalu zrobić
sobie każde dokumenty. Tak "państwo" "kontroluje" i tylko
tak.

Wbij sobie do pustego łebka, że tu nie istnieje jakieś
nieokreślone, dobre i niezależne PAŃSTWO, bo pod tym pięknym
słówkiem kryją się bardzo konkretne i bezwzględne grupy
osobników, po prostu bandy, które chcą rządzić tobą poprzez
trzymanie nici twego życia (lekarze na usługach), mając bezkarną
możliwość ich przecięcia w chwili, kiedy przestajesz być
użyteczny (eutanazja).
Już nie będzie się trzeba bać zostania "skórą" (vide afera w
Łodzi) - teraz będzie się zupełnie legalnie EUTANOWANYM.

--
XL

25. Data: 2015-06-30 08:04:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@e...o> Wrote in message:

> pamietaj glupia cipo, ze ja wymawiam 'r'

A ja ce-ha, złamasie.
--
XL

26. Data: 2015-06-30 08:51:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com.
> [...]

Już nie będzie się trzeba bać zostania "skórą" (vide afera w
Łodzi) - teraz będzie się zupełnie legalnie EUTANOWANYM.

Eutanazja to godność wyboru osoby która chce odejść. Wy buraki zezwierzęcone macie
problem z wchodzeniem w osobiste życie, to jest pokaz braku szacunku i nie liczenia
się z tym że ta osoba może wybrać bo to jej życie. Szczekanie zboczeńców w sutannach
to psychopatia która domaga się cierpienia wbrew woli tego człowieka, jak III rzesza
gdzie z ludzmi postępowano właśnie wbrew ich woli zmuszając do swoich wymysłów.
Spadła liczba dziwnych zgonów bo teraz trzeba iść do specjalistów którzy kontrolują
sytułacje, a wcześniej nikt by nie sprawdził czy wbrew woli ci przedawkowałem
morfinę, przyjeżdza koroner , chorowała na raka, rano umarła, by ciebie spakował i do
lodówki i pogrzeb.

27. Data: 2015-06-30 10:23:42

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 07:32, XL pisze:

> [...]
> konwencją. A może - kiedy przesłanie konwencji zgadza się z moją
> wymową. Ale najpewniej - kiedy przesłanie wymowy zgadza się z

nie pierdol, wszystko rozgrzeszysz

--
gazebo

28. Data: 2015-06-30 10:24:47

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 08:03, XL pisze:

> Już nie będzie się trzeba bać zostania "skórą" (vide afera w
> Łodzi) - teraz będzie się zupełnie legalnie EUTANOWANYM.

dzis do ciebie przyjsc nie moge

--
gazebo

29. Data: 2015-06-30 10:26:04

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 08:04, XL pisze:

> A ja ce-ha, złamasie.

to bierz go na ramie i na drzewo spierdalaj

--
gazebo

30. Data: 2015-06-30 10:29:26

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2015 o 23:24, Chiron pisze:

> No własnie- o czymś takim pisałem
> :-))))

a o tobie ta cipa XL piszac, ze wymawia 'ch', jak zwykle klamala, nie
stac ja ma odwage zebny cie chujem nawzwac, dupy sobie oboje
wykropkujcie gnidy jedne

--
gazebo

In vitro