hydroponika ruszyla

1. Data: 2001-10-29 16:36:38

Temat: hydroponika ruszyla
Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

pisalem tu kilka razy o planowanej hydroponice
dzis zakupilem pasujaca doniczke za 3zl, wczesniej w Obi wklad ze
splawikiem za ok 5zl, keramzyt, do tego pozywka za 2zl i roslinka -
czesciowo ukorzeniony grubosz
zobaczymy co z tego wyjdzie
M.
--
Marek

2. Data: 2001-10-29 16:50:31

Temat: Re: hydroponika ruszyla
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli zwykly keramzyt, to zgodnie z ostatnim "Kwietnikiem" powinienes go
moczyc w wodzie przez miesiac, zmieniajac wode co kilka dni.

Pozdrawiam
Andrzej

PS. Nie chcialem byc pesymista.

3. Data: 2001-10-30 07:10:50

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Oct 2001 17:50:31 +0100, Andrzej Paplinski
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Jesli zwykly keramzyt, to zgodnie z ostatnim "Kwietnikiem" powinienes go
>moczyc w wodzie przez miesiac, zmieniajac wode co kilka dni.
nie moczylem
pytanie naprowadzajace: co moze byc nie tak?
pytanie dodatkowe: a jaki jest inny keramzyt?
--
Marek

4. Data: 2001-10-30 17:39:48

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytuje za "Kwietnikiem" Nr 10/2001 str. 15, podpis pod zdjeciem dwoch
rodzjow podloza:
"W sklepie sa specjalistyczne podloza roznych firm (fot. 1 - Blusana). Mozna
je zastapic ....(dalej tekst j.n.)
Na stronie 14 :
"Roslina umieszczona jest w pojemniku wypelnionym granulakmi ceramicznymi (sa
sterylne, dzieki porowatej strukturze zawieraja duzo powietrza i nie
wydzielaja do wody substancji, ktore moglyby szkodzic korzeniom."
Czyba chodzi o te substancje.

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2001-10-31 07:16:57

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

hmm musze w OBI zapytac o granulaty do hydroponiki
A czy ktos trzymal tak grubosza?
--
Marek

6. Data: 2001-11-05 14:21:52

Od: "K.Sala" <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Nazarko wrote:

> nie moczylem
> pytanie naprowadzajace: co moze byc nie tak?
> pytanie dodatkowe: a jaki jest inny keramzyt?

Nie lam sie - u mnie w niemoczonym wsio ladnie juz od dosc dawna rosnie
(anwet z pestki awokado ma troche lisci).

Pozdrawiam,
robal.

PS. Pozatym dzieki "dobrym" radom z pewnego pisma (nazwy nie podam) moje
wieloletnie wielkie syngonium, ktore kazdego na kolana powalalo, a wygladalo
juz jak wielki krzak, jest tylko wspomnieniem rosliny....

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2001-11-06 09:35:03

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Nov 2001 15:21:52 +0100, "K.Sala" <r...@r...prv.pl>
wrote:

>Nie lam sie - u mnie w niemoczonym wsio ladnie juz od dosc dawna rosnie
na razie grubosz zyje :)
jak sie ukorzeni to moze cos wypusci ale pewnie dopiero na wiosne
--
Marek

8. Data: 2001-11-15 23:43:56

Od: f...@q...pl (Faber qdnet) szukaj wiadomości tego autora

Ja ograniczam moczenie do porzadnego wyplukania. I wszystko rosnie. Niektóre
sztuki juz ponad dziesiec lat - dracena marginata.
Nie lam sie i próbuj. Jesli grubosz mialby nie przezyc, to moze raczej
dlatego, ze nie specjalnie kocha wode. Uwazaj z poziomem pozywki.
Powodzenia - Danusia

9. Data: 2001-11-16 07:07:31

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Nov 2001 00:43:56 +0100, f...@q...pl (Faber qdnet) wrote:

> [...]
>Nie lam sie i próbuj. Jesli grubosz mialby nie przezyc, to moze raczej
>dlatego, ze nie specjalnie kocha wode. Uwazaj z poziomem pozywki.

na razie grubosz zyje, i podejrzewam ze troche poczekam na jakies nowe
listki, bo na oknie na ktorym stoi jest slabe swiatlo, a i pora roku
na rosniecie nie najlepsza.
A moze mi ktos powie, dlaczego kaktus, ktory na oknie nie rosl, w
ciemnym przedpokoju rosnie jak szalony? :)
--
Marek

10. Data: 2001-11-20 07:28:04

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

A nie zrobił się przypadkiem wyciągnięty i wychudzony? Tak reagują rośliny
na brak światła. Z pozoru rosną bujnie, ale jest to rozpaczliwe wyciąganie
się w poszukiwaniu światła. Radzę zabrać kaktusa z powrotem na okno.
Pozdrawiam - Danusia

[...]

Przesadzanie derenia
Nadocinałem się do woli!
Ogród
Sprzedam stare banknoty , monety - polskie,niemieckie,rosyj skie.
mlode ogrodki dzialkowe