Re: i jak tu zalozyc sukienke

Data: 2002-08-23 11:07:53
Temat: Re: i jak tu zalozyc sukienke
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>

Monisiatko wrote:

> Tzn. jakich????? Bo prawde mowiac, to nie jestem specjalistka od tych
> ponczoch - po paru probach raczej zrezygnowalam z testowania, czasem kupuje,
> ale zawsze to samo.
> jakie te paski maja byc?? I gzdie mozna je kupic??

Ponczochy- tam gdzie rajstopy, ponczochy-wystarczy zapytac. Nie maja
siliconu, koncza sie po prostu odrobine grubsza warstwa lycry aby nie
rozerwac przy przypinaniu do paska.
O paski - pytaj w sklepach z bielizna- obecnie juz praktycznie wszedzie
mozna je kupic. Cienki kawaleczek materialu zapinany w pasie z którego
odchodzi kilka paseczków w dól nogi ( wygladaja jak ramiaczka
biustonosza tylko inne zapinki ) Do tych paseczków przypinasz ponczochy.
Jest to cieniutkie, delikatne, malenkie, nie odznacza sie pod bielizna
a bywaja przesliczne. Spróbuj :))))
pzdr
agi