i krzyzem leze i kajam sie publicznie.

1. Data: 2006-02-10 11:57:58

Temat: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja sie pokajam i wy mnie postraszcie co ja sobie robie.

mam 26 lat i z kosmetykami pielegnacyjnymi jestem mocno na bakier. kupuje
sobie co prawda co jakis czas cos, ale uzyje raz czy dwa a potem zapominam
albo mam w nosie. o cialo to pal szesc, ale z twarza to mam tak.

wieczorem i rano myje Vichy Normaderm, w ciagu dnia czasem przetre mokra
szmatka Clearasil, na codzien nie nosze makijazu, czasem musze nosic dzien
w dzien (ale to kilka godzin) przez kilka dni a czasem przez tydzien-dwa w
ogole niczym sie nie pacykuje. jak sobie bardzo przypomne albo skora
zaczyna mi wariowac pryszczato to stosuje jeszcze krem Normadermu. nie
stosuje na dluzsza mete (no zdarzy mi sie czasem probki uzyc jakiejs raz na
miesiac pewnie) pod oczy, ani na noc, ani na dzien. skore mam no jak to
skore, mieszana, ze sklonnosciami do pryszczy (stad Vichy Normaderm).
wezcie mnie postraszcie jaka sobie krzywde robie i jak bardzo bede tego
kiedys zalowac, bo jakos kurde no... nie czuje potrzeby wklepywania, nie
mam do tego glowy i nie mysle w przyszlosc :]

do ciala sobie tez kupilam nawet kilka balsamow i w ogole... no, jak uda mi
sie o tym pomyslec i wetrzec raz na miesiac-dwa to dobrze. generalnie
glownie wyrzucam przeterminowane kosmetyki.

--
Boska
http://magdee.blox.pl

2. Data: 2006-02-10 12:02:17

Temat: Re: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wezcie mnie postraszcie jaka sobie krzywde robie i jak bardzo bede tego
> kiedys zalowac, bo jakos kurde no... nie czuje potrzeby wklepywania, nie
> mam do tego glowy i nie mysle w przyszlosc :]

jesli nie lubisz to po co cie straszyc?

za 50 lat okaze sie komu wyszlo na dobre wklepywanie kremów w kazdy cm
ciala czy tym ktore tego nie robily z taka namiętnoscia:)
p.

3. Data: 2006-02-10 13:12:24

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:

> wezcie mnie postraszcie jaka sobie krzywde robie i jak bardzo bede tego
> kiedys zalowac, bo jakos kurde no...

Moim zdaniem, najwazniejszy jest krem z filtrem na dzien, bo wplyw
ultrafioletu na skore jest udowodniony i raczej niepodwazalny.

Radzic Ci specjalnie nie moge, bo dla mnie uzywanie kremow to taka sama
podstawa jak mycie zebow.

> nie czuje potrzeby wklepywania, nie
> mam do tego glowy

Nie chce Cie zmartwic... ale bedziesz sie nudzic na tej grupie. Polecam
psd - jest wiecej flejmow ;-)

D.

4. Data: 2006-02-10 13:47:45

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisal w wiadomosci >
wezcie mnie postraszcie jaka sobie krzywde robie i jak bardzo bede tego
> kiedys zalowac, bo jakos kurde no... nie czuje potrzeby wklepywania, nie
> mam do tego glowy i nie mysle w przyszlosc :]

Mozna Cie straszyc wizja okropnych zmarszczek :).
Ja Ci powiem tyle, uwazalam, ze przed 25 rokiem zycia nie powinnam sie
raczej smarowac niczym specjalnym, bo po co, tylko sobie moge zaszkodzic.
Uzywalam tylko Nivea soft i grala muzyka. Az tu dnia pewnego spojrzalam na
swoja twarz i zobaczylam zmarszczki pod oczami. I teraz, po roku, musze
stwierdzic ze niestety, ale one juz ze mna zostana. Widac mialam
predyspozycje do zmarszczek mimicznych akurat tam, nie nawilzalam
odpowiednio, i sie zrobily. I co najgorsze, mam ich wiecej, niz moja
ponadpiecdziesiecioletnia mama. Nie sa moze glebokie, ale jest ich sporo,
zwlaszcza pod lewym okiem.
Musze powiedziec, ze mimo ze nie mam hopla na punkcie urody, to nie wyglada
to ladnie.

Ja, tak jak Dunia, uwazam, ze krem z filtrem na dzien to podstawa. Ostatnio
nawet kupilam sobie Daxa za 15 zl, ale z filtrem 15. Nie wiem, co ten filtr
jest wart, ale mam spokojne sumienie :).

Moja twarz wymaga smarowania wlasciwie dwa razy dziennie, rano i wieczorem,
w dzien i tak nie ma jak. I mam nadzieje, ze nawilzanie pomoze mi walczyc ze
zmarszczkami.

Maja

5. Data: 2006-02-10 14:15:42

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 14:12:24 +0100, Dunia wrote:

> Nie chce Cie zmartwic... ale bedziesz sie nudzic na tej grupie. Polecam
> psd - jest wiecej flejmow ;-)
>
> D.

droga Duniu. jestem na tej grupie od co najmniej pol roku i jakos nie
zdarzylo mi sie nudzic. przykro mi, ze tak mnie odebralas, acz nic na to
nie poradze :>

obawiam sie za to, ze czasami moglam byc nawet przydatna innym.

uoj, piatki to nie na kazdego dzialaja, nie na kazdego...

--
Boska
http://magdee.blox.pl

6. Data: 2006-02-10 14:19:03

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 14:47:45 +0100, sq4ty wrote:

> [...]
> nawet kupilam sobie Daxa za 15 zl, ale z filtrem 15. Nie wiem, co ten filtr
> jest wart, ale mam spokojne sumienie :).

no tak, ale jak sie siedzi glownie w pomieszczeniach zamknietych to taki
filtr to o kant tylka chyba? czy to promieniowanie wlazi za mna do pokoju
czy jak?

czyli mowisz, zeby nawilzac... cholercia no, jak sie zawezme i postawie
sobie te gupie kremiszcza na oczach to moze nie zapomne :] o, mam jeszcze
jakies Oligo25 i inne nawilzalki z Vichy, ten pod oczy to sie juz spsul to
moze sobie podaruje.

no dobra, zobaczymy, dzieki Maja :>

--
Boska
http://magdee.blox.pl

7. Data: 2006-02-10 14:27:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:

> no tak, ale jak sie siedzi glownie w pomieszczeniach zamknietych to taki
> filtr to o kant tylka chyba? czy to promieniowanie wlazi za mna do pokoju
> czy jak?

jakby nie wlazilo, to by bylo ciemno, wiesz.

-- kasica

8. Data: 2006-02-10 14:32:30

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 15:27:39 +0100, Katarzyna Kulpa wrote:

> jakby nie wlazilo, to by bylo ciemno, wiesz.
>
> -- kasica

o, to tak jak u mnie ;] no ale lapie lapie. znaczy siedzac po ciemku przed
ekranem monitora z zaslonietymi zaslonami caly dzien w dobrze nawilzonym
pomieszczeniu to ja sobie robie dobrze! juhu!

o, wazeliniarska sygnaturka sie wybrala :]

9. Data: 2006-02-10 15:05:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:

> o, to tak jak u mnie ;] no ale lapie lapie. znaczy siedzac po ciemku przed
> ekranem monitora z zaslonietymi zaslonami caly dzien w dobrze nawilzonym
> pomieszczeniu to ja sobie robie dobrze! juhu!

bo ja wiem, ekran tez zdaje sie cos tam emituje.

ze juz nie wspomne o skutkach na organizm:

1. siedzenia caly dzien
2. patrzenia w monitor caly dzien
3. siedzenia przez cala dobe po ciemku

wiec nie ma lekko

> o, wazeliniarska sygnaturka sie wybrala :]

niestety nie moge sie odwzajemnic, bom bezsygnaturcza :)

-- kasica

10. Data: 2006-02-10 15:48:48

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boska" napisal w wiadomosci
> to ja sie pokajam i wy mnie postraszcie co ja sobie robie.

Ja Cie straszyc nie bede, ja Ci po prostu dobrej wody zazdroszcze:))

pzdr,
Aga

Nowy konkurs w lara.pl
Łupież pstry
sukienki z Grammy
kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Zapracuj na internet