przed chwila na TVP2

1. Data: 2003-09-01 19:32:28

Temat: przed chwila na TVP2
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialem ten reportaz ze szkól o biciu.
Jezu.
Jak by byla mozliwosc to zaciagnal bym jednego
i sprawil mu lekkie tortury z elementami lutownicy, wiertarki w mózg, oraz
kreta do ust.

Zaq

1. Data: 2003-09-01 19:40:39

Temat: Re: przed chwila na TVP2
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "autechrex" <a...@t...pl>

> [...]
> Jak by byla mozliwosc to zaciagnal bym jednego
> i sprawil mu lekkie tortury z elementami lutownicy, wiertarki w

sprawiasz wrażenie jakby makabra była Ci miła... brrr
nigdy bym tak nie pomyślał
sobie to wyobrażasz czy praktykujesz?? co??? :-((

\|/
re:

1. Data: 2003-09-01 19:54:45

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

autechrex <a...@t...pl> napisał(a):

> widzialem ten reportaz ze szkól o biciu.
> Jezu.

Widziałam fragment tego programu, ale więcej nie musiałam, bo akurat moja
mama jest nauczycielką. Ma szczęście - pracuje z klasami 4-6, ale jej
koleżanki, które uczą w gimnazjum często przepłakują przerwy. Rzucają w nie
różnymi przedmiotami, wyzywają, a jak spróbują "podskoczyć" (czyli na
przykład krzywo popatrzeć), zaraz rodzic przylatuje na skargę, że mu
dzieciaka terroryzują.
Swoją drogą są nauczyciele, którzy nigdy nie powinni trafić do szkoły, a
uczą. Ale poszanowanie dla siebie powinno być po obu stronach - zarówno ze
strony ucznia, jak i nauczyciela.

> Jak by byla mozliwosc to zaciagnal bym jednego
> i sprawil mu lekkie tortury z elementami lutownicy, wiertarki w mózg, oraz
> kreta do ust.

A wiesz, że to często agresja rodzi agresję? Pewnie wiesz...

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-09-01 22:58:08

Od: "LittleDog" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawidłowo zakończona agresja nie rodzi agresji bo jak można zemścić się
będąc martwym? Byłem w pewnej pięknej szkole nr 66 w Poznaniu i nie było mi
tam miło zważywszy na to, że miałem jeszcze "cudownego" (sarkazm) tatusia w
domu no i oczywiście rodzice cały czas się kłucili a teraz jest zupełnie
inaczej. Tatusia nie ma i nie wiem gdzie jest choć wiem, że nie ma innego
takiego człowieka jak on, który potrafiłby sobie walić konia przy zielonym
dodatku gazety RP i zostawić dług w wysokości 20tys złotych i prawdopodobnie
spierdolić za granicę. Matka słucha radia Ma(heę)ryja, które tylko pogłębiło
u niej manię prześladowczą a ja zostałem antypedofilem, gdyż byłem świdkiem
gwałtu. Ciekawe, nieprawdarz?

> Swoją drogą są nauczyciele, którzy nigdy nie powinni trafić do szkoły, a
> uczą. Ale poszanowanie dla siebie powinno być po obu stronach - zarówno ze
> strony ucznia, jak i nauczyciela.

Zgadzam się

Sądzę, że metody średniowieczne by w zupełności wystarczyły jak np
troszeczkę ognia.

> A wiesz, że to często agresja rodzi agresję? Pewnie wiesz...

Zdecydowanie wiem choć to pytanie nie było do mnie więc przepraszam za
wtrącanie się i z góry proszę o wybaczenie.

1. Data: 2003-09-02 02:49:09

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"LittleDog" <l...@W...pl> writes:

> Prawidłowo zakończona agresja nie rodzi agresji bo jak można zemścić się
> będąc martwym? Byłem w pewnej pięknej szkole nr 66 w Poznaniu i nie było mi

alez wtedy msci sie rodzina. w wielu spolecznosciach i kulturach
zemsta przechodzila z rodzicow na dzieci, kuzynow, cale klany i nadal
tak jest.

agresja zawsze rodzi agresje - w taiej czy innej postaci. nawet jesli
kogos zastraszysz (np. pobijesz go) skutecznie, tak, ze ta osoba
bedzie sie ciebie bala i cie nie dotknie, to potem taka osoba swoja
frustracje pojdzie i wyleje np. tluczac wlasne dziecko albo przygodnie
spotkanego a bogu ducha winnego przechodnia na ulicy.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2003-09-02 09:08:38

Od: "oscar" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> sprawiasz wrażenie jakby makabra była Ci miła... brrr
> nigdy bym tak nie pomyślał
> sobie to wyobrażasz czy praktykujesz?? co??? :-((

ale masz cos do powedzenia, czy tylko tak sobie napisales, zeby sie do
kogos przywalic?

oscar

1. Data: 2003-09-02 09:40:10

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oscar" <o...@k...net.pl>

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> ale masz cos do powedzenia, czy tylko tak sobie napisales,
> zeby sie do kogos przywalic?
> oscar

chcesz przez to powiedzieć, że robienie komuś wiertarką dziury
w głowie, przypalanie lutownicą lub wlewanie do ust silnie
stężonych środków chemicznych to dla Ciebie normalne
codzienne zajęcie?
Pozostawienie takiego 'posta' bez komentarza byłoby "cichą
zgodą na bestialstwo" - to chciałem powiedzieć.
a wyjaśnij mi Oscar - co Ty chciałeś powiedzieć?

\|/
re:

1. Data: 2003-09-02 10:17:33

Od: "Jenny" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co prawda nie widzialam tego reportarzu, ale chyba wiem o jaki problem
chodzi.. osobiscie wydaje mi sie, ze nauczyciele nie bija uczniow dla
wlasnej przyjemnosci.. jezeli dziecko jest dobrze wychowane, nie pyskuje,
nie stara sie zalezc za skore nauczycielowi, to nie wierze, ze rzuci sie on
z piesciami.. tylko, ze caly problem polega na tym, iz dzieciaki chodzac do
szkoly chca pokazac swoja "wyzszosc", to ze nauczyciel nie jest rodzicem, to
ze moga mu pyskowac etc. bez zadnych konsekwencji, ewentualnie konczac z
wpisem w dzienniczku czy pala z zachowania!.. mam kilku znajomych
nauczycieli i opowiadaja oni takie historie o tym co sie dzieje w szkolach
podstawowych czy gimnazjach na ich lekcjach, ze czasami trudno w to
uwierzyc.. a jednak.. jezeli ktos nie wierzy, ze np. 12 - latek ma odwage
zwyzywac nauczycielke od kurw (przepraszam), to zapraszam na lekcje..
rodzice najpierw powinni wychowac sobie dzieci a potem z morda do dyrektora
biegac.. pozdrawiam wszystkich nauczycieli, ktorym opadaja rece:(

J.

1. Data: 2003-09-02 11:00:42

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bj0865$hu6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> uczą. Ale poszanowanie dla siebie powinno być po obu stronach - zarówno ze

Jesli program byl o tym jak nauczyciele bija dzieci to jest to
niesprawiedliwe dla nuczycieli,
dlatego, ze z tego co widze, w szkolach klimat zmienil sie na taki ze to
dzieciaki robia
co chca, a autorytet nauczyciela zmalal i nie ma on srodkow przymusu.

Patrzac na telewizje publiczna ostatnio... zle sie zaczyna w kraju dziac i
nie wiem
czy to nie szukanie czarownic - jak sluzba zdrowa domagala sie pieniedzy, to
"wyszly" afery lapowkarskie i "polowaina na skóry",
teraz bije sie po nauczycielach
(moze widmo strajku nauczycieli , wiec trzeba profilaktycznie przylozyc?).
Duch

1. Data: 2003-09-02 11:23:22

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jenny" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

Zgadzam sie

kortyzol
Bzdurne odpowiedzi !-PODZIĘKOWANIA DLA GRUPOWICZÓW !!!
dostalam wypowiedzenie
schizofrenia
Bzdurne odpowiedzi!