Re: i w 3,14zdu i caly

From: "Dirko" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: i w 3,14zdu i caly
Date: Wed, 19 Apr 2017 17:48:21 +0200

Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:od75hn$mod$1@dont-email.me...

> misterny plan tez w 3,14zdu!
> jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
> zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg
> na kwiatach...?
> orzechy wloskie?
> po ptokach?

Hejka. ? co? U mnie owocowe z wyjątkiem jagody kamczackiej jeszcze nie
mają zamiaru kwitnąć a i przymrozki jakieś takie anemiczne były do tej pory.
Śnieg nawet któregoś dna padał ale na ziemi od razu się rozpuszczał. Dziś
świeci słoneczko ale jest dość zimno i silny wiatr powiewa chłodem. Mój
problem to przerośnięte flance pomidorów, które by trzeba już wysadzić pod
folię.
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki