Re: i w 3,14zdu i caly

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: i w 3,14zdu i caly
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 19 Apr 2017 21:51:40 GMT

abn140 <a...@g...com> wrote:
> misterny plan tez w 3,14zdu!
> jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
> zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na
> kwiatach...?
> orzechy wloskie?
> po ptokach?

Ile ty masz lat? Nie wiesz, w jakim klimacie żyjesz? Nie wiesz, że w
klimacie (tylko z nazwy) umiarkowanym zima trwa SE de facto ponad pół roku,
a potem to już tylko lato i lato? He he.
I że w marcu, jak w garncu, a kwiecień-plecień, co przeplata: trochę zimy,
trochę lata?
Urodziłeś się wczoraj? - to posadź banany i zgłoś do ubezpieczenia. Tak jak
producenci ciepłolubnych odmian owoców na Lubelszczyźnie, którym
"wymarzło". LOL

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.