:) i znów to samo :)

91. Data: 2007-09-25 21:06:18

Temat: Re: :) i znów to samo :)
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 14:03, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@d...googlegroups.c
om> :

m> :

> Znaczy się negocjacje w sprawie kolejnego spotkania przy piwie w
> towarzystwie więcej niż dwóch osób otwarte.

:)

> Jak stoisz z czasem w najbliższych tygodniach? ;)

Ten tydzien odpada. Od soboty jestem w miare wolna, choc moga sie
zdarzyc niespodzianki ;)

--
Fragile

92. Data: 2007-09-25 21:18:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@g...googlegroups.co
m> :

> Ten tydzien odpada. Od soboty jestem w miare wolna, choc moga sie
> zdarzyc niespodzianki ;)

Hmmmm, mówisz sobota? No sam nie wiem. Spytam Michała :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

93. Data: 2007-09-25 21:21:41

Od: "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):

> Tylko nie wykrecaj sie tym, ze jestem mega pasztetem (nasza Kasia
> potwierdzi)....

Dziwnym trafem ja też jestem Kasia i w dodatku cię dobrze znam. :)

Wyglądasz niewiele gorzej (z niewielkimi wyjątkami) niż się prezentujesz w
tekstach, więc dużego szoku ludzie nie przeżyją.
Może trochę będą zdziwieni, że mało się odzywasz w realu, a zwłaszcza niewiele
przeklinasz (bo nie umiesz się wcinać - najwyżej coś tam burkniesz pod nosem),
ale chyba dzięki temu odetchną z ulgą.

Więc co? Przyjdziesz na jakieś spotkanko? ;)

- JaKasia

94. Data: 2007-09-25 21:35:12

Od: "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> Ten tydzien odpada. Od soboty jestem w miare wolna, choc moga sie
> zdarzyc niespodzianki ;)

Fragile, please! Po niedzieli!

Chyba, że wolisz kameralniej... :/

- JaKasia

95. Data: 2007-09-25 21:41:55

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 23:35, "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> wrote:

> Fragile, please! Po niedzieli!

Po niedzieli jak najbardziej moze byc. Chodzilo mi tylko o to, ze nie
moge przed sobota.

> Chyba, że wolisz kameralniej... :/

Nie no, cos Ty :) Chetnie poznam nowych ludziow :)

--
Fragile

96. Data: 2007-09-25 21:45:59

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 23:18, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@g...googlegroups.co
m> :

> Hmmmm, mówisz sobota?

Mowie, ze nie bardzo pasuje mi przed sobota :) Nie musi byc sobota.

No sam nie wiem. Spytam Michała :)

No spytaj, spytaj, ale Kasi i tak nie pasuje sobota, tylko po
niedzieli, ha!

--
Fragile

97. Data: 2007-09-25 21:51:01

Od: "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> Po niedzieli jak najbardziej moze byc. Chodzilo mi tylko o to, ze nie
> moge przed sobota.

No to teraz tylko trzeba powiadomić Michała. Jemu się właśnie wnuczka
urodziła, więc powinien to uświętować. :)

> Nie no, cos Ty :) Chetnie poznam nowych ludziow :)

Ja cię będę bronić przed napastliwymi facetami! ;)

- JaKasia

98. Data: 2007-09-26 01:59:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <a...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Dziwnym trafem ja też jestem Kasia i w dodatku cię dobrze znam. :)

Przypomnij

> Więc co? Przyjdziesz na jakieś spotkanko? ;)

Gdzie i kiedy?
Zreszta chcialem przyjsc juz z 3-4 razy pare lat temu, ale zawsze jakies
spierdolone terminy wiara ustala i nie moge przyjechac.
Wystarczy spojrzec na ktorys z ostatnich, gdzie mozgowcy zaplanowali spotkac
sie w ciagu tygodnia.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

99. Data: 2007-09-26 02:47:59

Od: "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):

> Przypomnij

Jak przyjedziesz i zobaczysz to sobie sam przypomnisz. ;)

> [...]
> spierdolone terminy wiara ustala i nie moge przyjechac.
> Wystarczy spojrzec na ktorys z ostatnich, gdzie mozgowcy zaplanowali spotkac

No to się jakąś sobotę ustali. Może nie tę tylko następną?
Trzeba to jakoś zgrać.

100. Data: 2007-09-26 04:09:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@o...googlegroups.c
om> :

m> :

> Mowie, ze nie bardzo pasuje mi przed sobota :) Nie musi byc sobota.

Ale może? :)

> No sam nie wiem. Spytam Michała :)
> >

> No spytaj, spytaj, ale Kasi i tak nie pasuje sobota, tylko po
> niedzieli, ha!

To po niedzieli też się umówimy. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

Outsider wbrew swojej woli. Gdzie tkwi problem?
Psycholog Śląśk
Maciej Kot artysta i Koty, żyrafy w szpitalu
Starość gdy przyjdzie...
hello