:) i znów to samo :)

111. Data: 2007-09-26 12:38:29

Temat: Re: :) i znów to samo :)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <fddiuk$6mb$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Fragile; <1...@g...googlegroups.co
m> :

> Ponieważ Michał nie może, Kasia nie może i de facto chyba zostaję ja
> sam, bo nikt inny się nie dopisał do piwa w sobotę, więc trzeba
> przełożyć i poczekać, aż się "grono" zbierze. ;)

Ale jak się nie boisz i masz o czym rozmawiać możemy spotkać się w
mniejszym gronie, dwuosobowym, chyba że ktoś jeszcze dobije. ;)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

112. Data: 2007-09-26 15:24:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Ale dopuscisz innych do slowa, czy zdani bedziemy na wysluchiwanie
> monologow Ikselki? :)
>
> --
> Fragile

Boisz się, że Cię przegadam?
;-)

Spoko. Może w realu jestem mrukiem?

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

113. Data: 2007-09-26 22:29:01

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <a...@N...gazeta.pl> wrote in message

> No to się jakąś sobotę ustali. Może nie tę tylko następną?
> Trzeba to jakoś zgrać.

No nie tak szybko, mam czas w 2 polowie pazdziernika a najlepiej w
listopadzie w ogole i to po 11.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

114. Data: 2007-09-26 22:30:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Czyli i my mamy szanse się spotkać, bo też środek tygodnia nijak mi nie
> odpowiada?
>
> :-D

Czy ja napisalem gdzie i kiedykolwiek, ze chce sie z toba spotkac?
Jak schudniesz - pomysle czy w ogole bede z toba rozmawial.

115. Data: 2007-09-26 22:30:46

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> skonsultuj, czy on w tę sobotę chce i może. Ewentualnie skuście Bluzgacza,
> bo
> on w weekendy da radę - jeśli oczywiście zechce i będzie miał odwagę. ;)

Zawsze mam w takich sprawach

116. Data: 2007-09-26 22:33:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

> [...]

Ja kurwa nie umiem sie wcinac?
Jestem po prostu dobrze kurwa wychowany i dlatego sie nie wcinam.

>Ojej, to sobie z Bluzgaczem nie pogadam (a chcialam), bo ja tez taka
>malomowna... :(
>Ktos musi byc tym bardziej gadatliwym, a to niestety nie ja...Ech.
>Tak czy siak, Bluzgaczu przyjedz kiedys :)

Ja malomowny? W swoim gronie zawsze bylem dusza towarzystwa i rzadzilem
impreza do cholery.
Przegadam wszystkich, jak zechcecie. Tylko po chuj?
Przyjade oczywiscie jak bedzie okazja i bedzie mi pasowac, bo chce poznac
moje kobiety.
Macie czas zeby zrzucic kilogramy, co uczynicie poniewaz jestem esteta.

117. Data: 2007-09-26 22:34:21

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

>Ale dopuscisz innych do slowa, czy zdani bedziemy na wysluchiwanie
>monologow Ikselki? :)

Nie zapraszamy jej.

118. Data: 2007-09-26 23:04:32

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 00:33, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

s.com...

> Ja kurwa nie umiem sie wcinac?
> Jestem po prostu dobrze kurwa wychowany i dlatego sie nie wcinam.

> Ja malomowny?

Kasia tak twierdzi.

> [...]
> Przyjade oczywiscie jak bedzie okazja i bedzie mi pasowac, bo chce poznac
> moje kobiety.
> Macie czas zeby zrzucic kilogramy, co uczynicie poniewaz jestem esteta.

To sie pospiesz. Na zime zawsze wrzucam pare kilo na siebie, zeby mi
bylo cieplej... ;)

--
Fragile

119. Data: 2007-09-26 23:08:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

To sie pospiesz. Na zime zawsze wrzucam pare kilo na siebie, zeby mi
bylo cieplej... ;)

Nic z tego, kupcie sobie cieple ubrania. Nie bede sie spotykal z lwami
morskimi.

120. Data: 2007-09-26 23:14:19

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 01:08, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> [...]
> bylo cieplej... ;)
>
> Nic z tego, kupcie sobie cieple ubrania. Nie bede sie spotykal z lwami

Kiedy czasem naprawde przyjemnie poczuc na sobie te pare kilo... ;)

--
Fragile

Outsider wbrew swojej woli. Gdzie tkwi problem?
Psycholog Śląśk
Maciej Kot artysta i Koty, żyrafy w szpitalu
Starość gdy przyjdzie...
hello