Re: iglaki

Data: 2003-05-11 19:31:47
Temat: Re: iglaki
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl>

Użytkownik "max" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
news:b9m44n$psm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czesc
> Chcialbym sie dowiedziec ktore gatunki rosna najszybciej?
> Zakladam ogrod i ..........jestem niecierpliwy:-)))
> Max

Nie ma watpliwosci, ze poczciwe modrzewie. Nie sa ostatnio zbyt modne, w
dodatku podobno maja nie najlepszy wplyw na ludzi, gubia igly na zime, ale
rosna rzeczywiscie blyskawicznie - tanie w dodatku.
Na drugim miejscu stawialbym daglezje, ale tej zimy wymrozilo mi je do cna.
Tez rosna b.szybko.
Dalej - i to rzeczywiscie piekny iglak - sosna czarna. Lubi szybko rosnac -
ale daleko jej do wymienionych wyzej.
A co do nieiglakow - to chyba brzoza.
Ja chetnie polecam dla WYJATKOWO niecierpliwych kukurydze - w jeden sezon
dorasta do 2,50....
Wojtek Pa