ile czasu trwa suszenie jabłek

41. Data: 2012-05-15 16:21:31

Temat: Re: ile czasu trwa suszenie jabłek
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 May 2012 18:10:32 +0200, Nixe napisał(a):

> A jakiś przepis znasz, czy pojawiłaś się tu tylko po to, żeby podgrzać
> atmosferę dogasającej pyskówki? :)
>
> N.

Może pisząc "niektóre Panie" Twoja interlokutorka miała na myśli niejakiego
Dawida i jego tfurczość, cytowaną zbiorczo przeze mnie przed chwilą? -
eeee, na pewno!
333-)

42. Data: 2012-05-15 16:38:09

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 18:21, Ikselka pisze:

> [...]
> Dawida i jego tfurczość, cytowaną zbiorczo przeze mnie przed chwilą? -
Ale boli że to ty jesteś grupową idiotką i pisz co chcesz.
Niestety, na miano idiotki i kretynki przez lata pracowałaś, podobnie
jak tfuj przydupas jerzyna.
Nie Małgosiu? lol

43. Data: 2012-05-15 17:11:15

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 May 2012 09:58:13 +0200, "jerzy.n" <d...@p...fm>
wrote:

>Tez sie ''łapiesz'' wysoko na pudle wśród inteligentnych inaczej ...

Zdumiewające, co dzieci potrafią zrobić ze zwykłego pytania o czas
suszenia owoców... Normalnie jakbym obrad Sejmu słuchał. :Q

--
Maciej Bójko

44. Data: 2012-05-15 17:30:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 May 2012 18:38:09 +0200, Dawid napisał(a):

> Ale boli że to ty jesteś grupową idiotką i pisz co chcesz.
> Niestety, na miano idiotki i kretynki przez lata pracowałaś, podobnie
> jak tfuj przydupas jerzyna.
> Nie Małgosiu? lol

"Pierwszego miejsca nikt ci nie odbierze.
Takiego chamstwa jakie prezentujesz na kilku grupach, nie da się przebić."

"Bo to grupa dyskusyjna, stworzona do zadawania pytań i dyskutowania.
O wszystko można zapytać gdzieś poza grupą, w sklepie, restauracji,
znajomych i obcych ludzi itp.
Można grupy zlikwidować, bo Animka zabrania zadawania pytań.
Tylko gdzie taka kretynka jak Ty wtedy by się udzielała?"

"Za to Twoja odpowiedz jest na takim poziomie, że klękajcie narody.
No ale podobno nie masz za dużo w główce."

"Jak się mieszka w kurniku, to tak.
Z miasta, jeszcze po pracy, mam zaiwaniać 20-30 km po kurę?
Chyba Cię p.......Taka kura będzie droższa od wołowiny."

"No właśnie o to chodzi, że masz głupią żonę.
Teraz dotarło jełopie.Naucz się czytać.
Masz takie coś jak mózg?"

"Twoje pieprzenie dobrze znam z innych grup.
Do jakich przyjaciółek ta Małgosia to napisała?
Raczej do przyjaciela.
Doktorat nie świadczy o inteligencji."

"Jak na byłą nauczycielkę to wstyd walić byki w każdym poście.
Kimby i któraby to jakieś znajome?
Ma jednak chłopina rację."

"Widzę, że dobrze zapracował na pierwsze miejsce.
Wszyscy już znają tego chama, toż to mistrz nad mistrzami."

45. Data: 2012-05-15 17:41:54

Od: Kinga <k...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 13:40, zbigniew pisze:
> Jak długo suszą się jabłka w elektrycznej suszarce do owoców i grzybów.
> Może ktoś podać przybliżony czas suszenia?
>
> ps. Do Ikselki
> nie musisz odpowiadać bo mam założony filtr na ciebie :)
> Z.
Czas suszenia zależy od tego jak zostały pokrojone jabłka. Jeśli w
cieniutkie plastry (ok 2-3 mm) to powinny w ciągu 3 godzin maksymalnie.
Im grubsze tym dłużej należy suszyć.

--
Zapraszam na blog kulinarny http://www.ProstePrzepisyKulinarne.com

46. Data: 2012-05-15 18:58:13

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

>wiem Jerzy że to było trudne pytanie ale postaraj się troszkę i czytaj
>literka po literce, Zbyszkowi chodziło o czas to takie cos co
>upływa :)
>Aga

Tylko jak ktoś ma proste pytanie, to dlaczego w drugim zdaniu "Zbyszek "
próbuje opluć innego uczestnika grupy żeby nie odpowiadał bo ma go w rzyci,
myślisz ze to takie eleganckie i nie potrafi wqrwić innego uczestnika ...

47. Data: 2012-05-15 19:07:42

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
W dniu 2012-05-15 09:58, jerzy.n pisze:

>Pierwszego miejsca nikt ci nie odbierze.
>Takiego chamstwa jakie prezentujesz na kilku grupach, nie da się przebić.

Cenzor sie znalazł, to tak z obowiązku czytasz grupy czy zostało z pracy
przyzwyczajenie. Może i gdzieś tam pisze i nie zmieniam nicków, ale
podobnego "obserwatora" trudno znaleźć :-))

48. Data: 2012-05-15 20:08:29

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używana suszarka bywa pszyczyną alergi, dlatego nie nadaje się do dożewania,
a i zamknięta w mniej używanym pokoju może powodować alergię.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

49. Data: 2012-05-15 22:21:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 May 2012 19:41:54 +0200, Kinga napisał(a):

> Czas suszenia zależy od tego jak zostały pokrojone jabłka. Jeśli w
> cieniutkie plastry (ok 2-3 mm) to powinny w ciągu 3 godzin maksymalnie.
> Im grubsze tym dłużej należy suszyć.

To chyba oczywiste i dziwię się, że w ogóle padło takie pytanie. Wystarczy
tylko TROCHĘ logicznego myślenia.

50. Data: 2012-05-16 01:59:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 15:38, aga pisze:

> prawdą jest również, że niektóre Panie prezentują tu poziom, że nie
> warto odpisywać, mam wrażenie, że to jakieś dzieci piszą.

Ależ nie ma przecież obowiązku odpisywania. Chyba, że kompulsywny ;)

Kostka rosołowa, vegeta, margaryna itp.
Re: Kuriera z Siódemki
Dla wysokich i grubasów ...
AD: ~~** DownLoad floral & Ornament designs Designs for F.REE !! **~~
W kwestiach organizacyjnych...