ile czasu trwa suszenie jabłek

31. Data: 2012-05-15 07:58:13

Temat: Re: ile czasu trwa suszenie jabłek
Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości
news:jost2b$ptl$1@inews.gazeta.pl...

> No bardzo inteligentne inaczej pytanie, nie wiedziałem że oprócz
> Ix.......i są jeszcze inne tak beznadziejne g ... ie, widać że jesteś w
> czołówce :)
> Z.
Tez sie ''łapiesz'' wysoko na pudle wśród inteligentnych inaczej ...

32. Data: 2012-05-15 08:00:32

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
>Można grupy zlikwidować, bo Animka zabrania zadawania pytań.
>Tylko gdzie taka kretynka jak Ty wtedy by się udzielała?

Jak to łatwo pluć z daleka, jest sie prawie anonimem i fajnie jest jak sie
przedstawiasz kretynie co chwila ...

33. Data: 2012-05-15 13:13:24

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 09:58, jerzy.n pisze:

> Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości

> Tez sie ''łapiesz'' wysoko na pudle wśród inteligentnych inaczej ...

Pierwszego miejsca nikt ci nie odbierze.
Takiego chamstwa jakie prezentujesz na kilku grupach, nie da się przebić.

34. Data: 2012-05-15 13:38:20

Od: aga <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:58, "jerzy.n" <d...@p...fm> wrote:

> Tez sie ''łapiesz'' wysoko na pudle wśród inteligentnych inaczej ...

Powim Ci tak "jerzy.n", ..... nie powinieneś zwracać nikomu uwagi, bo
jak się czyta Twoje wypowiedzi na innych grupach i tu, to wychodzi z
Ciebie taka kanlia jakich mało,
prawdą jest również, że niektóre Panie prezentują tu poziom, że nie
warto odpisywać, mam wrażenie, że to jakieś dzieci piszą.

Aga

35. Data: 2012-05-15 14:23:11

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 15:38, aga pisze:

> [...]
> prawdą jest również, że niektóre Panie prezentują tu poziom, że nie
> warto odpisywać, mam wrażenie, że to jakieś dzieci piszą.

Widzę, że dobrze zapracował na pierwsze miejsce.
Wszyscy już znają tego chama, toż to mistrz nad mistrzami.

36. Data: 2012-05-15 14:41:08

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 15:38, aga pisze:

> prawdą jest również, że niektóre Panie prezentują tu poziom, że nie
> warto odpisywać,

To nie odpisuj. Nikt Ci przecież głowy nie urwie.

> mam wrażenie, że to jakieś dzieci piszą.

Czytać też nie ma obowiązku :)

N.

37. Data: 2012-05-15 15:43:36

Od: aga <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 16:41, Nixe <n...@n...pl> wrote:

> To nie odpisuj. Nikt Ci przecież głowy nie urwie.

> Czytać też nie ma obowiązku :)
>
> N.

To co napisałeś to wszystko prawda, ale mało zrozumiałeś z mojej
wypowiedzi, a nie była złośliwa.
Aga

38. Data: 2012-05-15 15:58:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 May 2012 01:21:24 +0200, Dawid napisał(a):

> Można grupy zlikwidować, bo Animka zabrania zadawania pytań.
> Tylko gdzie taka kretynka jak Ty wtedy by się udzielała?

Powinieneś być wdzięczny Animce - bo taki kretyn jak ty może się dzięki
niej poudzielać.

39. Data: 2012-05-15 16:10:32

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-15 17:43, aga pisze:

> To co napisałeś to wszystko prawda, ale mało zrozumiałeś z mojej
> wypowiedzi, a nie była złośliwa.

A jakiś przepis znasz, czy pojawiłaś się tu tylko po to, żeby podgrzać
atmosferę dogasającej pyskówki? :)

N.

40. Data: 2012-05-15 16:18:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 May 2012 16:23:11 +0200, Dawid napisał(a):

> (...)Wszyscy już znają tego chama, toż to mistrz nad mistrzami.

Dodam do powyższego twoją tfurczość z ostatniego miesiąca, cytuję kolejno,
posty jeden po drugim, bez wyjątków, wycinania i omijania:

"Pierwszego miejsca nikt ci nie odbierze.
Takiego chamstwa jakie prezentujesz na kilku grupach, nie da się przebić."

"Bo to grupa dyskusyjna, stworzona do zadawania pytań i dyskutowania.
O wszystko można zapytać gdzieś poza grupą, w sklepie, restauracji,
znajomych i obcych ludzi itp.
Można grupy zlikwidować, bo Animka zabrania zadawania pytań.
Tylko gdzie taka kretynka jak Ty wtedy by się udzielała?"

"Za to Twoja odpowiedz jest na takim poziomie, że klękajcie narody.
No ale podobno nie masz za dużo w główce."

"Jak się mieszka w kurniku, to tak.
Z miasta, jeszcze po pracy, mam zaiwaniać 20-30 km po kurę?
Chyba Cię p.......Taka kura będzie droższa od wołowiny."

"No właśnie o to chodzi, że masz głupią żonę.
Teraz dotarło jełopie.Naucz się czytać.
Masz takie coś jak mózg?"

"Twoje pieprzenie dobrze znam z innych grup.
Do jakich przyjaciółek ta Małgosia to napisała?
Raczej do przyjaciela.
Doktorat nie świadczy o inteligencji."

"Jak na byłą nauczycielkę to wstyd walić byki w każdym poście.
Kimby i któraby to jakieś znajome?
Ma jednak chłopina rację."

Myślę, że wszyscy już cię znają. Chamie.

Kostka rosołowa, vegeta, margaryna itp.
Re: Kuriera z Siódemki
Dla wysokich i grubasów ...
AD: ~~** DownLoad floral & Ornament designs Designs for F.REE !! **~~
W kwestiach organizacyjnych...