ile czasu trwa suszenie jabłek

21. Data: 2012-05-14 18:46:06

Temat: Re: ile czasu trwa suszenie jabłek
Od: zbigniew <z...@u...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 20:41, Animka pisze:
> W dniu 2012-05-14 14:07, jerzy.n pisze:

> Poza tym jak się kupuje jakieś urządzenie m.in tę suszarkę do owoców to
> instrukcja obsługi jest. W takim razie: po co było zadane to głupie
> pytanie?

A to ci powiedział że ja kupiłem to urządzenie, taka jesteś bystra :)

22. Data: 2012-05-14 18:50:16

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym jak się kupuje jakieś urządzenie m.in tę suszarkę do owoców to
> instrukcja obsługi jest. W takim razie: po co było zadane to głupie
> pytanie?

Jak ktos ma problemy z samoocena to zaczepia ludzi, sam sie przyznaje ze
bardzo rzadko czytam instrukcje, no przecież nie znać tak prostych rzeczy
:-)).i czasami uznaje porażkę

23. Data: 2012-05-14 18:56:16

Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jerzy.n" <d...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Wiadomo ze jest mądrzejsza, ja to dawno wiem .Tobie jednak do niej sporo
> brakuje. A te szczurze popiskiwania trudno nazwać dyskusja.Jesli komuś
> brakuje argumentów to zaczyna "wycieczki" osobiste , ale to nie ta grupa,
> zdążyłeś to zauważyć, może leki zmień :-))
Ty nie zmieniaj, nie pomoże:

">Za to Twoja odpowiedz jest na takim poziomie, że klękajcie narody.
>No ale podobno nie masz za dużo w główce.
Pojebów nie brakuje ...

> nie musisz odpowiadać bo mam założony filtr na ciebie :)
> Z.
Aż wyschną, nie musisz sie popisywać filtrami, nie świadczy to dobrze o
poziomie piszczącego takie głupoty ..."

To a propos "wycieczek" - kretynie....

24. Data: 2012-05-14 19:39:12

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 20:45, Bbjk pisze:

> Pytanie nie było głupie, w instrukcji nie ma podanego czasu suszenia.
> Tym bardziej, ze bywa różny w zależności od stopnia wilgotności np.
> grzybów. Tę wiedzę nabywa się z doświadczenia, a nie z instrukcji :)

Jeśli tak twierdzisz to u Ciebie jabłka będą się suszyły szybciej lub
wolniej a u pytającego odwrotnie. Niech się bierze za suszenie i nabywa
doświadczenie :-)

--
animka

25. Data: 2012-05-14 19:40:01

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 20:46, zbigniew pisze:

> A to ci powiedział że ja kupiłem to urządzenie, taka jesteś bystra :)

To po co pytasz? Zapytaj w sklepie najpierw :-)

--
animka

26. Data: 2012-05-14 19:48:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 16:49, Nixe pisze:
> "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Masz jakieś dobre rady w tej kwestii, bo bym sobie trochę jabłek
> ususzyła?
> Najchętniej na słońcu, jak już się pojawi (bo trochę prądu szkoda na
> piekarnik).
> Rozkładasz na jakimś papierze czy nawlekasz na nitki czy jeszcze inaczej?
> Jakoś to zabezpieczasz przed wywianiem przez wiatr albo zeżarciem
> przez ptaki?
> I czy na słońcu wyschną tak na fest aż będą chrupkie czy raczej tylko
> do konsystancji "żelkowatej"?

Najlepiej chyba suszyć w takiej specjalnej suszarce do owoców i warzyw.
Są różne, w cenie około 100zł. Jadłam suszone jabłka z takiego
urządzenia, bo moja koleżanka suszy - są rewelacyjne. Też mnie kusi,
żeby sobie kupić coś takiego, ale najpierw muszę dokupić szafki w
kuchni, bo przecież z gumy nie są. ;)

Ewa

27. Data: 2012-05-14 19:54:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 May 2012 21:48:36 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> urządzenia, bo moja koleżanka suszy - są rewelacyjne. Też mnie kusi,
> żeby sobie kupić coś takiego, ale najpierw muszę dokupić szafki w

Moja kanciapa-spiżarnia przy kuchni pomieści wszystko - mam tam półki
wokoło, do samego sufitu, nawet duża lodówka i biurko do pracy (z nadstawką
przy scianie) się mieści. Suszarka takoż, tak więc urządzonko owe
oczywiście posiadam, przetestowałam przy suszeniu pomidorów i grzybów; o
ile do pomidorów i grzybów jak najbardziej polecam, to do jabłek
niespecjalnie - nie żeby źle suszyła, ale ze względu na skórke i tę, no,
wyprawkę...

28. Data: 2012-05-14 19:57:41

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 21:39, Animka pisze:

> Jeśli tak twierdzisz to u Ciebie jabłka będą się suszyły szybciej lub
> wolniej a u pytającego odwrotnie.

Niemniej orientacyjnie już wie, a różnica w czasie jeśli będzie, to nie
będzie ogromna.
--
B.

29. Data: 2012-05-14 23:21:24

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 21:40, Animka pisze:

> To po co pytasz? Zapytaj w sklepie najpierw :-)

Bo to grupa dyskusyjna, stworzona do zadawania pytań i dyskutowania.
O wszystko można zapytać gdzieś poza grupą, w sklepie, restauracji,
znajomych i obcych ludzi itp.
Można grupy zlikwidować, bo Animka zabrania zadawania pytań.
Tylko gdzie taka kretynka jak Ty wtedy by się udzielała?

30. Data: 2012-05-15 06:28:23

Od: zbigniew <z...@u...uk> szukaj wiadomości tego autora

> To po co pytasz? Zapytaj w sklepie najpierw :-)

No bardzo inteligentne inaczej pytanie, nie wiedziałem że oprócz
Ix.......i są jeszcze inne tak beznadziejne g ... ie, widać że jesteś w
czołówce :)
Z.

Kostka rosołowa, vegeta, margaryna itp.
Re: Kuriera z Siódemki
Dla wysokich i grubasów ...
AD: ~~** DownLoad floral & Ornament designs Designs for F.REE !! **~~
W kwestiach organizacyjnych...