Re: ile kosztuje rodzina--- 2+1

Data: 2006-02-19 08:54:10
Temat: Re: ile kosztuje rodzina--- 2+1
Od: "Jacek" <j...@w...pl>

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dt85cg$50f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Widzę jedną fundamentalną bzdurę: Twój post.
> PO jako jedyne złe??

??

> To dzięki głosom PO przeszła ustawa, PiS głosował
> przeciw jak jeden mąż. Plułeś na becikowe, jak długo wydawało Ci się, że
> projekt rządowy,

Moje stanowisko w sprawiec becikowego jest i było klarowne od samego
poczatku,
jestem przeciw becikowemu, jeśli jednak już ma być to po równo dla każdego
dziecka.
Co do postawy PO to nie podobało mi się kiedy mówili że ma być dla
najbiedniejszych, a kiedy na koniec zrozumieli że popełnili błąd i
zagłosowali za bardzo się ucieszyłem.

> okazało się że nie i nagle głosowanie za wprowadzeniem
> becikowego jest ze wszech miar słuszne i warte poparcia. Prawdziwie wierny
> wyborca z Ciebie.

Jestem wierny swoim poglądom, jestem przciwnikiem socjalizmu a w połączaniu
z fanatyzmem religijnym szczególnie

> Robi się OT, więc się wyeotuję zanim pogonią na pl.soc.polityka.

Skoro chcesz.

> --
> EwaSzy
> Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
> (c) Jakub "Cubituss" Kowalski

Co za bzdura

Jacek