ile weglowodanow

31. Data: 2004-09-30 10:04:53

Temat: Re: ile weglowodanow
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cjgdis$52p$1@news.onet.pl...

> w zaufaniu ci napisze ,że moim marzeniem jest zostać prawdziwym
> optymalnym.jednak zdrowy rozsądek stoi na przeszkodzie realizacji tych
> marzeń.
> ale ja wierze ,że mi sie to uda.mam nadzieje,że z twoja i innych
> optymalnych
> pomocą.

Trzymam za Ciebie kciuki.
Sowa

32. Data: 2004-09-30 10:32:11

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Jurek wyklepał(a):

> nie wiedzialem ze reprezentuje az taka sile :)

Nic dziwnego ... że nie wiedziałeś ;)
A teraz wyciągasz pochopne wnioski ;P

> a co to am wspolnego z HORMONAMI zawartymi w jedzeniu (jajkach), bo to ze
> chemia jest szkodliwa to ja juz wiem :)

Nie wierzyłeś w istnienie estrogenów w jajach i inszych wyrobach a tylko w
złe ich intencje ;) stąd te linki (sam chciałeś)...

... nie taki wilk straszny ;)

> gdzie tu jest o zawartosci nas interesujacych hormonow wjajkach?

j.w.

28&x%5D
> Desire jest do "desire" :), ale gdzie tam jest o jajkach i hormonach w nich

Nie chodzi o koncert życzeń ;) spróbuj z "ctrl+F"

> a tu mi sie otworzyla strona, na ktorej pisze ze nie ma nic do czytania
> (jeszcze),

:/ dziwne bo mi się otwiera stronka ...

> czy mam rozumiec ze zachecasz mnie do napisania czegos o
> p.Slodowym.

Pochopne wnioski ;)

> A tak na marginesie, to jest ten sam ktorego pamietam z mojej
> mlodosci?! jezeli tak to co on je ;)

A co ja wróżka skąd mnie wiedzieć jakie są Twoje wspomnienia z dzieciństwa
;)

seniorita

33. Data: 2004-09-30 10:33:19

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Jurek wyklepał(a):

> ooooo! Leszek tez!!!

LOL :DDDDD

> nie zaleznie od ilosci?

zależnie - wszystko ma swoje granice ;)

s.

34. Data: 2004-09-30 10:35:23

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy czarnyjanek wyklepał(a):

> polecałbym bardziej krytyczne podejści do zawartości róznych witryn
> internetowych:)))))

Ano tak. Sama wielokrotnie natknęłam się na niezłe kaczany. Taki urok netu.
Niestety w dyskusji na grupie jest to najprostsze źródło dla poparcia lub
obalenia jakieś tezy.

seniorita

35. Data: 2004-09-30 10:51:21

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2004-09-30 11:21:07

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej nie widziałąm krowich jaj w sklepach, ale za to widziałam skąd jajo
> kurzeęce się bierze. :-)

ale jak przesledzisz proces rozmnazania kur i krow to zauwazysz roznice.
Kura "da" jajo bez "chlopa" a krowa nie(dla scislosci dodam -potomka). A
wiec i z hormonami cos musi dzialac inaczej. Masz jakiegos linka w ktorym
mozna znalesc informacje o tym ile tego hormonu jest w jaj?ku

> Skutek jest róznoraki - estrogeny nic nie muszą naśladować a ich działanie
> jest nieporównanie silniejsze.
> Te jak okreslasz Fito, to przy nich naprawdę mały piesek.

"fito" to skrot , jezeli w pewnych roslinach jest tych "dobroci" tyle ze
taka krowa (wielkie zwierze) jest stale "gotowa" , to ten "maly piesek" musi
byc wyjatkowo upierdliwy :/

> I to świadczy na ich niekorzyść? IMO - wręcz przeciwnie. :-)

jezeli stosujesz to swiadomie to tak, ale jezeli nie wiesz ze w tym co jesz
jest "tego" duzo, to zaczynaja sie schody

> No co?
> Ciagle czytam obiecanki cacanki,
> ostatnio nawet heroicznym wysiłkem zjadłam trochę tofu polanego prawdziwym
> sosem sojowym, a tu nic. :(

no wiesz, nawet w soji nie ma tego tyle zeby zadzialaio oid pierwszego
"kopa". A nie slyszalas ze co male to piekne?

> Nie wiem co czytałeś i nie bardzo rozumiem jak duże mogły być różnice
> pomiędzy dietą wyspiarzy a dietą wyspiarzy.

postaram sie prosciej, badano (i to dlugo) populacje japonczykow ( z
pochodzenia) mieszkajacych na Hawajach i spozywajacych duzo i regularnie
produktow pochodzacych z soji i te wyniki porownano z japonczykami
zamieszkujacymi wyspy japonskie, ktorzy to nie spozywali soji praktycznie w
ogole (w chwili obecnej moze juz sie cos zmienilo -moda).

> A Hawajczycy mieszkający na Hawajach tez mieli te problemy, czy chodzi
> raczej to, że Japończycy zamieszkali na Hawajach odżywiali się chipsami i
> frytkami, w odróżnieniu od biedniejszych tubylców Hawai i Japonii?

fajne!!!
badano populacje japonczykow, bo z tego co zrozumialem byla mozliwosc
porwnania wynikow badan na dwoch duzych grupach jednakowych etnicznie,
zyjacych w podobnych warunkach klimatycznych, ale o zroznicowanych sposobach
odzywiania sie. Chipsy i frytki(przemyslowe) to nie takie strasznie stare
wynalazki.

> I od kiedy na Hawajach soja stanowi jakiś znaczący procent żywności? 8-/

ano poszukaj danych statystycznych o poziomie spozycia produktow
sojo-pochodnych i troche informacji o historii spozycia ww roslinki, a
zobaczysz ze szalenstwo sojowe nie wywodzi sie z Azji, a z ... USA :(

> Sowa

Jurek

37. Data: 2004-09-30 11:29:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic dziwnego ... że nie wiedziałeś ;)
> A teraz wyciągasz pochopne wnioski ;P

ale juz kilka razy juz to napisalas :)))
a moze Ci zimno? drzysz i na mnie to zganiasz ;)

> Nie wierzyłeś w istnienie estrogenów w jajach i inszych wyrobach a tylko w
> złe ich intencje ;) stąd te linki (sam chciałeś)...
>
> ... nie taki wilk straszny ;)

czytac, przeczytalem ..... ale o zagrozeniu chemia, gdzie tam o hormonach w
jajkach?

> j.w.
> Nie chodzi o koncert życzeń ;) spróbuj z "ctrl+F"

czy Ty czytalas te strony? bo cos mi sie zdaje ze chyba byc moze, pewnie,
raczej ..... nie :)

> :/ dziwne bo mi się otwiera stronka ...

:(((((

> Pochopne wnioski ;)

dlaczego?

> A co ja wróżka skąd mnie wiedzieć jakie są Twoje wspomnienia z dzieciństwa
> ;)

bo ja pamietam p.Slodowego jeszcze z czasow zwycieskiego marszu socjalizmu
realnego i czarno-bialej telewizji, to bylo daaaaaaaaaaaaaawno temu! i
jezeli ja mam juz pierwsza-bis mlodosc, to on musi byc "jarecki " okropny ;)

> seniorita

Jurek

38. Data: 2004-09-30 11:30:46

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Trzymam za Ciebie kciuki.
> Sowa

a moze tak jakies stowarzyszenie cicho-ciemnych przyjaciol DO?

Jurek

39. Data: 2004-09-30 11:32:27

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"seniorita" <a...@B...pl> a écrit dans le message de > >>
Zapomniałeś dodać, że pozytywnie ;)

> zależnie - wszystko ma swoje granice ;)

i tu jest "pies pogrzebany", kto wie ile zjada tych "dobrosci" w kazdym
swoim posilku?

> s.

Jurek

40. Data: 2004-09-30 11:51:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seniorita" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
netu.
> Niestety w dyskusji na grupie jest to najprostsze źródło dla poparcia lub

zdarzały sie przypadki,ze osoba proszona o zródło rewelacji ktore
obwieszczała światu odwoływała sie do tekstu ktory sama umieściła na stronie
www.
szum informacyjny w sieci zmusza nas do baaaaaardzo krytycznego podejscia do
całej zawartosci natu

Test programu AnoMail
pieczone jabłka
Super Size Me