ile wydajecie na jedzenie

11. Data: 2006-02-08 09:32:38

Temat: Re: ile wydajecie na jedzenie
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dscb1a$876$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jeszcze zależy od lokalizacji ;)
> Nam tyle wychodzi na 2 sztuki (Wawa).

No tak, ale Warszawa jest tansza od Wroclawia na przyklad, pod wzgledem
zywnosci.

pozdr

cherokee

12. Data: 2006-02-08 09:34:58

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja dopiero co wróciłam z DE z głębokim przeświadczeniem, że jedzenie tam
> jest w podobnych cenach.
> A dużo rzeczy wręcz taniej.

Mam takie samo wrazenie co do cen w UK.

pozdr

cherokee

13. Data: 2006-02-08 09:47:07

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> Waldku, czyżby ta liczba miała się niebawem powiększyć? Gratulować?

nie, wprost przeciwnie. Będzie mnie mniej, ale gratulować (decyzji)
można ;-)

Waldek

14. Data: 2006-02-08 09:48:30

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> nie, wprost przeciwnie. Będzie mnie mniej, ale gratulować (decyzji)
> można ;-)

A więc gratuluję :P
(To sobie wymyśliłam... ;))

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

15. Data: 2006-02-08 10:16:33

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Feb 2006 08:26:29 +0100, Waćpanna lub waćpan Kiełb Ewelina, w
wiadomości <news:dsc6hn$ihg$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Witam
> Mam pytanie jak w temacie, ile wydajecie w ciagu miesiaca na jedzenie.
> Jestesmy od niedawna na wlasnym i zastanawiamy sie czy nasze wydatki na
> jedzenie nie sa przesadzone. Jest nas 2 osoby dorosle i dziecko 3 letnie,
> jemy obiady i kolacje w domu, sniadania do pracy zabieramy z domu.
> Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi. --

tak ok. 4000 tys na 5 osób + 2 psy
i jedną świnke morską, która by się niechybnie obraziła, gdybym nie
wspomniała :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

16. Data: 2006-02-08 10:21:14

Od: b...@i...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jemy obiady i kolacje w domu, sniadania do pracy zabieramy z domu.
> Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi. --

Domeny w Twoim zasiegu...
Sprawdz: http://link.interia.pl/f1901

17. Data: 2006-02-08 10:22:35

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jemy obiady i kolacje w domu, sniadania do pracy zabieramy z domu.
> Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi. --

W Gdyni 3 os rodzinka (w tym roczne dziecko) wydaje miesięcznie na jedzonko
ok tysiączka +/- 100 zł.
Jeżeli jest domowa impreza to dodatkowo 200-300 zł + alk/

pozdrawiam
Gosia

18. Data: 2006-02-08 10:24:32

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale Warszawa jest tansza od Wroclawia na przyklad, pod wzgledem
> zywnosci.
>
> pozdr
>
> cherokee

Dokładnie, popieram. Niestety.

Anet

19. Data: 2006-02-08 10:27:06

Od: b...@i...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jemy obiady i kolacje w domu, sniadania do pracy zabieramy z domu.
> Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi. --

Miasto ok. 100 000 tyś. osoby 2 dorosłe+ 2 gimnazjalistów i mały psiak

śniadania codziennie, obiady, kolacje + przekąski ( słodycze, picie , jakieś
ciasto na sobotę, pizza do domu) to w sumie około 2000-2500 zł na miesiąc.
Ciężko z 2 mizernych pensji , często sie zdarza kosztem rachunków- lepiej
dobrze zjejść.
Beata

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed

20. Data: 2006-02-08 10:27:49

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> No tak, ale Warszawa jest tansza od Wroclawia na przyklad, pod wzgledem
> zywnosci.

No dobrze, ale co ale? ;)
Pozdrawiam, Agata

Szybkowar