imieniny, jakie, kiedy

1. Data: 2001-07-25 17:54:04

Temat: imieniny, jakie, kiedy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkajac zagranica nie mam na codzien dostepu do informacji o
imieninach, bo tu obchodzi sie urodziny. Sama pamietam moze 8 imienin w
roku, te dni, w ktore widzialo sie tlumy ludzi na ulicach z kwiatami w
reku: Zofii, Barbary, Andrzeja, no i z 3 lub 4 rodzinne. No i tyle.
Acha, jeszcze wiem, kiedy sa Kunegundy, bo mialam szczescie sie w tym
dniu urodzic, na szczescie Rodzice nie sa tradycjonalistami, choc do
dzis niektorzy w rodzinie zartobliwie powiedza do mnie Kundzia. W szkole
mialabym pieklo. Moja kolezanka Kornelia (Korcia) nie miala latwo,
biedactwo, wszyscy sie z niej smiali. To w czasach gdy imie Magdalena
bylo na tyle egzotyczne, ze dodali mi Teresa na drugie, w razie, gdyby z
ta Magdalena byly problemy i trzeba by uzyc cos normalniejszego.

A na stronie, ktora podal zdaje sie Sadyl, codziennie jest informacja na
temat imienin (miedzy innymi tematami oczywiscie)

http://www.trojmiasto.pl/galeria/

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-25 18:30:00

Temat: Re: imieniny, jakie, kiedy
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem nie najgorszy serwis o imionach jest pod adresem:

http://www.radiozet.pl/shangri-la/imiona/index.html

Oprocz dat imienin mozna znalezc tam wiele interesujacych informacji o
pochodzeniu imion, a takze cechach charakteru. Wiadomo, ze czasami sie
zgadza, czasami nie, to juz kazdy odbiera po swojemu :-))

Takze informacja o imieninach jest na stronie: http://kartki.onet.pl/ .

Zycze owocnych poszukiwan.

Bozenka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Przyklad ze strony Radiozet:

MAGDALENA

Pochodzenie: aramejskie
Znaczenie: "z (miasta) Magdali"
Liczba: 9
Znak zodiaku: Skorpion
Planety: Mars i Księżyc
Imieniny: 25 Maja, 29 Maja, 22 Lipca,

Magdalena, a właściwie Maria Magdalena - tak nazywała się owa uczennica
Jezusa, która pierwsza zobaczyła swego Mistrza w ogrodzie po tym, jak
powstał z martwych. Pochodziła z miasteczka Magdala (co znaczy "wieża") koło
Nazaretu. Stąd się wziął jej przydomek, a potem imię - "Magdalena", czyli "z
Magdali". Była z pewnością blisko związana z Jezusem. Z Galilei
przywędrowała wraz z nim do Jerozolimy, gdzie była świadkiem Jego śmierci.
Niektórzy sądzą (chociaż nie jest to w Biblii powiedziane), że ona właśnie
było ową "jawnogrzesznicą", której Jezus nie pozwolił zatłuc kamieniami.
Istnieje też inna legenda, jakoby Maria z Magdali była... żoną Jezusa. Wiele
różnych opowieści, bardziej romantycznych niż prawdziwych, wiąże się z tą
postacią.

Liczba imienia Magdalena równa jest dziewięć. Dziewiątka oznacza ludzi,
którzy potrafią iść za głosem swojego serca, zdolni są do poświęceń na rzecz
szczytnych celów, do niesienia innym pomocy i tworzenia natchnionych dzieł.
A wśród imion dziewiątek imię Magdalena, podobnie jak Maria, związane jest z
potęgą uczuć, zdolnością do wielkich namiętności i wielkiego oddania.

Magdaleny są wrażliwe i wyczulone na subtelne sygnały, których większość
ludzi po prostu nie dostrzega. Jednocześnie jednak nie ulegają złudzeniom,
mają dar jasnego widzenia rzeczywistości oraz - rzadko idzie to w parze -
niewątpliwy życiowy spryt. Kobiety o tym imieniu dążą do tego, żeby poznać
życie w całej pełni; pociągają je zarówno rzeczy idealne, jak poezja, sztuka
i filozofia, jak i sprawy "świata tego" - rywalizacja, pieniądze i seks.
Oddają się jednemu i drugiemu, nie dzieląc swojego życia na osobne
szufladki. Uroda Magdalen polega głównie na witalności. Zdarza się, ze
silnie działają na mężczyzn, choć wcale nie są pięknościami z okładki.
Małżeństwo i dom raczej nie są dla Magdalen celem samym w sobie. Ich celem
jest życie na wysokich obrotach. Uwaga, panowie! Tym kobietom trzeba umieć
sprostać!

Znakiem zodiaku, który najlepiej współgra z imieniem Magdalena, jest
Skorpion. Tuz za nim idą Ryby, szczególnie urodzone w drugiej połowie marca.
Dobrze też z tym imieniem będą się czuły takie ruchliwe i dynamiczne znaki,
jak Lew, Wodnik i Baran. Bliźnięta i Strzelce pod wpływem tego imienia mogą
chcieć w życiu zbyt wiele rzeczy jednocześnie. Dla spokojnych Koziorożców,
Byków, Raków, a zwłaszcza dla Panien, to imię jest mniej odpowiednie.

1. Data: 2001-07-26 00:45:27

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> P.S. Przyklad ze strony Radiozet:
>
> MAGDALENA
>
> Pochodzenie:

Dzieki! Swietna zabawa!
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-26 08:34:33

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net..

> Acha, jeszcze wiem, kiedy sa Kunegundy, bo mialam szczescie sie w tym
> dniu urodzic,
> Magdalena Bassett

ja tez :))

zamiast Kunegundy Jola L-L

1. Data: 2001-07-26 08:45:44

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@w...net..

> ja tez :))

03.03 ? Rybka?
Warto wiedzieć na kiedy nastawić się z flaszką i goździkiem :)

sadyl

1. Data: 2001-07-26 10:31:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ja tez :))
>
> zamiast Kunegundy Jola L-L

okropna strata, nie uwazacie?

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-26 17:38:51

Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> 03.03 ? Rybka?
> Warto wiedzieć na kiedy nastawić się z flaszką i goździkiem :)
>
> sadyl

Masz ochote na wirtualna impreze urodzinowa? To zapraszam dzisiaj, do
polnocy :-)
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2001-07-26 17:46:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a ja moge tez sie wprosic? Przyniose kokosa....

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-26 19:27:07

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

I CO Z TYM KOKOSEM?
kachna
Krysiuuuuuuuuuuuuu
Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:h...@4...com..
.

1. Data: 2001-07-26 19:34:58

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Keller wrote:

> Masz ochote na wirtualna impreze urodzinowa? To zapraszam dzisiaj, do
> polnocy :-)
> Pozdrawiam
> Aneta

Troszku się spóźniłem bo już 21:30, ale pozwolisz, że zaryczę Ci:
STOOOOOOOOO LAT....

sadyl

FONDUE!!!
Re: Zapraszam na Imieniny!