in love again

1. Data: 2004-02-29 18:44:41

Temat: in love again
Od: "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam pytanie, pare lat temu pojawila sie woda toaletowa- in love again (mm co
za zapach) byla to edycja limitowana. Ponoc na wiosne ma sie pojawic znowu
na pare tygodni; moje pytanie czyje to byly perfumy (cos mi sie zdaje ze to
YSL) i moze ktos wie kiedy dokladnie sie pojawia. Nie chce znow przegapic
tak jak cieni dzinsowych:(

Magda

1. Data: 2004-02-29 19:04:09

Temat: Re: in love again
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Go-Go Yubari wrote:

> [...]
> YSL) i moze ktos wie kiedy dokladnie sie pojawia. Nie chce znow przegapic

Skomplikowana czynnosc wpisania w Google "in love again edt" zaowocowala
informacja, ze owszem, YSL.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-29 19:45:34

Od: "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Skomplikowana czynnosc wpisania w Google "in love again edt" zaowocowala
> informacja, ze owszem, YSL.

No ja tez zaczelam u zrodel: czyli najpierw sprawdzilam na stronie YSL,
pozniej sprawdzilam czy temat na grupie nie byl poruszany dopiero pozniej
zapytalam. Chyba procedura zostala zachowana? ;)

Magda

1. Data: 2004-02-29 19:49:32

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Go-Go Yubari wrote:

> No ja tez zaczelam u zrodel: czyli najpierw sprawdzilam na stronie YSL,
> pozniej sprawdzilam czy temat na grupie nie byl poruszany dopiero pozniej
> zapytalam. Chyba procedura zostala zachowana? ;)

Uee, Google pominelas ;-))

Co to za zapach, jaka kategoria ?

:-)

T,

1. Data: 2004-02-29 20:18:17

Od: "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> Uee, Google pominelas ;-)

Heh, no wlasnie w gugle wpisalam YSL ale bez edt:)
> Co to za zapach, jaka kategoria ?

Hmm za www.perfumemart.com:
rodzaj zapachu: kwiatowo owocowy
glowna nuta: winogrona, grapefruity, brimbelle ( coz to takiego?)
nuta serca: tulip tree (?), grapefruit, wodna lilia
nuta podstawowa: jezyna, drzewo sandalowe, mush (wg. slownika collinsa to
breja, lub ckliwe bzdury, ale to chyba nie o to chodzi:)

" In Love Again is a bright, breezy fragrance, perfect for the woman who
loves new beginnings. "Š - czyz taki slogan nie zacheca;)?

Tak w ogole to zapach jest naprawde super. Jeden z ladniejszych jakie
kiedykolwiek mialam. W Polsce byl chyba przez miesiac w 98 lub 99 roku.
Ostatnio obilo mi sie o uszy ze znowu ma sie pojawic na chwile, dlatego
poluje juz od jakiegos czasu, ale niestety panie w krakowskich Sephorach nie
bardzo wiedza o co mi chodzi:( W kazdym razie jesli tylko znajde od razu
kupie ze trzy butelki na zapas:)

Magda

1. Data: 2004-02-29 20:54:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Feb 2004 19:44:41 +0100, Go-Go Yubari <x...@N...pl> wrote:
: Czesc
:
[...]

YSL, dzis widzialam w perfumerii Olimpia w warszawskim klifie

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-02-29 22:40:35

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> bardzo wiedza o co mi chodzi:( W kazdym razie jesli tylko znajde od razu

Heh to jeden z moich ulubionych zapachow :) Wspominalam z sentyment i zalem,
ze juz nigdy...;) a tu prosze, jaka mila niespodziewanka. Pewnie pojawi sie
na wiosne, tak jak w zeszlej edycji (kwiecien?-maj?). I pewnie tez sie
skusze :)

1. Data: 2004-02-29 23:03:58

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
nie
> bardzo wiedza o co mi chodzi:( W kazdym razie jesli tylko znajde od razu

A!!!!! to dajcie znac jak sie pojawi!!!! pliz

(a pamietacie ile tak mniej wiecej kosztowal? )

pozdrawiam Marta

1. Data: 2004-03-01 05:42:13

Od: "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:
>A!!!!! to dajcie znac jak sie pojawi!!!! pliz

>(a pamietacie ile tak mniej wiecej kosztowal? )

Teraz kosztuje ok 65$ w netowych perfumeriach. U nas pewnie tez kolo tego.

Magda

1. Data: 2004-03-01 05:49:22

Od: "Go-Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> YSL, dzis widzialam w perfumerii Olimpia w warszawskim klifie

Dzieki!!

Super! Zaraz lece do Sephory mam nadzieje, ze u nas ( w Krakowie) tez juz
bedzie.
Chociaz pewnie jest jakies opoznienie jesli chodzi o nowe zapachy. Jakis
czas temu chyba anek pisala o nowym Tommym H juz dostepnym w Warszawie z
torba jako gwp, w Krakowie panie nawet nie wiedzialy o co chodzi:(
Magda

Jak działa pigułka antykon. na cerę??
wysuwana konturówka do ust AVON-u
Henna Treatment Wax - PROSZE O PORADE!!!
normaderm a solarium
Suchy szamopon do włosów