Jak działa pigułka antykon. na cerę??

1. Data: 2004-02-29 18:17:08

Temat: Jak działa pigułka antykon. na cerę??
Od: "Ewcia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!!!
Mam pytanie:
Czy ktos z was uzywał tabletek antykoncepcyjnych na poprawę cery? Mam
Diane35, jednak nie wiem czy jest skuteczna i bezpieczna.Czy ktos miał
problemy z tuciem lub inne skutki uboczne.A jak dziela antykoncepcyjnie?czy
jest dobrym środkiem?Jeśli ktos mógłby cos powiedziec na ten temat to bede
wdzieczna.Dziekuję

1. Data: 2004-02-29 18:35:52

Temat: Re: Jak działa pigułka antykon. na cerę??
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewcia wrote:
> Witam wszystkich serdecznie!!!
> Mam pytanie:
> Czy ktos z was uzywał tabletek antykoncepcyjnych na poprawę cery?

Poczytaj w archwium, bo naprawdę na ten temat były setki postów.

> Mam Diane35, jednak nie wiem czy jest skuteczna i bezpieczna.

To po co ją kupowałaś, skoro masz wątpliwości?

> Czy ktos miał problemy z tuciem lub inne skutki uboczne.

To jest sprawa indywidualna. Jedne kobiety tyją, a inne nie. Ja nie
zaobserwowałam u siebie żadnych dodatkowych kilogramów. Zazwyczaj waga waha
mi się 1-2 kg, co jest raczej normalnym zjawiskiem i nie spowodowanym
pigułkami antykoncepcyjnym. Skutki uboczne są różne, na pewno masz je
wypisane na ulotce.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-02-29 19:10:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewcia napisał/a w news:c1tagk$mag$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Czy ktos z was uzywał tabletek antykoncepcyjnych na poprawę cery?

Czy ktoś tu używał archwium?

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-02 10:26:38

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
waha
> mi się 1-2 kg, co jest raczej normalnym zjawiskiem i nie spowodowanym

a mi waga stoi w miejscu i chociaz bym chciala to utyc nie moge.myslalam,ze
moze to nie jest wina tabletek, ale kiedy odstawilam je na 2 m-ce odrazu
troszke mi sie przytylo, wiec cos w tym jest. poza tym bardzo ladnie
dzialaly mi na cere. teraz chodze z wypryskami na twarzy i nie moge sie
doczekac konca tej przerwy. chce miec znowu gladka buzie!!!

ja w swojej dwuletniej karierze pigulkowej przeszlam przez diane 35, cilest,
novynette(nie wiem jak to sie pisze) i rivigidon. z tych wszyskich czterech
sprawdzil sie tylko cilest. po reszcie czulam sie fatalnie. oczywiscie jest
to sprawa indywidualna i kazdy organizm inaczej reaguje.

pozdr.
nat

1. Data: 2004-03-04 17:36:32

Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Diane 35 stosowałam przez kilka lat z polecenia dermatologa .Wspaniale
działała na skórę bo już po miesiącu stosowania skóra nie przetłuszczała
sie, włosy również, zagoiły sie ropne krosty - ale był również minus
działania w pierwszym etapie po odstawieniu diany po 3-4 misiącach
stosowania, kłopoty ze skórą nasiliły więc robiłam sobie maksymalnie
2-miesięczne przerwy.W trakcie leczenia nie przytyłam mialam tylko wrażenie
po dłuższym stosowaniu ,ze słuch mi się pogorszył.Co do efektu
antykoncepcyjnego to, pamietam, że jakis ginekolog próbował mi wmówić że
dianę wycofano jako lek antykoncepcyjny?-musisz sprawdzić.Nie wiem czy to
wina Diany ale po jej ostawieniu okres strasznie mi się "rozlegulował"- być
może powoduje jakieś zaburzenia w pracy hormonów.

1. Data: 2004-03-04 17:53:55

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 4 Mar 2004 18:36:32 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Diane 35 stosowałam przez kilka lat z polecenia dermatologa .
[..]
> [...]
> wina Diany ale po jej ostawieniu okres strasznie mi się "rozlegulował"- być
> może powoduje jakieś zaburzenia w pracy hormonów.

Ręce opadają (poza tym uprzejmoe proszę iść na pl.sci.medycyna)

Zuzanka
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-03-04 17:53:55

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-05 09:17:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> Ręce opadają

Wszystko opada.

>(poza tym uprzejmoe proszę iść na pl.sci.medycyna)

O nie, protestuję. Tam właśnie siedzi jedna taka, co to domaga się wrażeń ze
stosowania tabletek antykoncepcyjnych, "ale tylko z własnego doświadczenia,
nie przeczytanych", czy jakoś tak, która w dodatku musiała na newsy napisać,
żeby się dowiedzieć, że należy obserwować wątrobę.

Uprzejmie prosimy o niepodsyłanie na psm kolejnego okazu z tego gatunku.
Niech se idzie na forum gazeta.pl czy cuś. :->>

JoP

1. Data: 2004-03-05 09:17:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> Ręce opadają

Wszystko opada.

> [...]

Uprzejmie prosimy o niepodsyłanie na psm kolejnego okazu z tego gatunku.
Niech se idzie na forum gazeta.pl czy cuś. :->>

wysuwana konturówka do ust AVON-u
Henna Treatment Wax - PROSZE O PORADE!!!
normaderm a solarium
Suchy szamopon do włosów
Jak zlikwidować pryszcze?????