wysuwana konturówka do ust AVON-u

1. Data: 2004-02-29 17:35:56

Temat: wysuwana konturówka do ust AVON-u
Od: "Wiki" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
na wizazu przeczytałam wiele zachęcających komentarzy na temat tej konturówki,
była tam mowa równiez o tym ze kolor Rich Ginger jest najfajniejszy, mam zamiar
sobie sprawić tą konturówkę, ale wiecie jak jest z tym wyborem kolorów w
katalogu, boje sie ze ten kolor moze byc dla mnie za ciemny, mam raczej jasną
karnację, włosy mozna powiedzieć ciemny blond, czy ten kolor bedzie dla mnie
odpowiedni? zacheca mnie to ze jest taki bezowo brązowy, długo juz szukam
czegos takiego w sklepach i nic, wszystko wydaje mi sie czerwone.
z góry dziekuje za pomoc
Wiki

1. Data: 2004-03-01 06:07:27

Temat: Re: wysuwana konturówka do ust AVON-u
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedni? zacheca mnie to ze jest taki bezowo brązowy, długo juz szukam
> czegos takiego w sklepach i nic, wszystko wydaje mi sie czerwone.

nikt mi nie odpowie?
chyba nie ma tu nikogo kto posiada ta konturówkę :-(
Wiki

1. Data: 2004-03-01 07:00:50

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl wrote:

> nikt mi nie odpowie?
> chyba nie ma tu nikogo kto posiada ta konturówkę :-(
> Wiki

To ja sprobuje, acz z zastrzezeniem, ze konturowke te mialam w lapkach i
na ustach dosc dawno temu - nie sadze, zebym zapamietala cos inaczej,
niz jest, ale wole sie ubezpieczyc na wszelki wypadek ;-)) Moim zdaniem
jest faktycznie brazowo-bezowa, odrobine wpadajaca w czerwien, pamietam,
ze bylam zadowolona, a czerwonych szminek nigdy nie uzywalam a cere mam
jasna. Natomiast mialam tez konturowke o tej samej nazwie z Oriflame i
kolor odpowiadal mi tak samo bardzo, jesli nie bardziej, totez porownaj,
jesli masz mozliwosc :-)

Milego dnia :-)

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-03-01 10:17:57

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamiar
>

> nikt mi nie odpowie?
> chyba nie ma tu nikogo kto posiada ta konturówkę :-(

wiesz co ja ja mam!!!
postaram Ci sie ja jakos opisac ale nie recze..
ja mam raczej ciemna karnacje i do mnie baaardzo pasuje ale mysle ze i dla
Ciebie nie bedzie za ciemna gdyz mozna ja tak rozsmarowac ze mozesz osiagnac
rozne efekty!
od wpadajacego w taka brazowa czerwien do naprawde delikatnie
brazowej...tak ja mysle
ale nie wiem... :(
a moze milas jakies kolorowe kosmetyki z avonu to sporobuje Ci je jakos
porownac kolorystycznie...

pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-03-01 17:18:05

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brazowej...tak ja mysle
> ale nie wiem... :(
> a moze milas jakies kolorowe kosmetyki z avonu to sporobuje Ci je jakos

mam z avonu np kredke do powiek, juz dawno ja kupiłam, i do powiek moim zdaniem
nie za bardzo sie nadaje, wiec ostatnio używam jej jako kredki do ust, to jest
zwykła brązowa kredka do oczu, delikatnie obrysowuję nia usta i wygląda to
nawet ok, więc gdyby ta wykręcana konturówka do ust była w mniej wiecej w
zblizonym brązowym kolorze to chyba mogłaby byc... Dzisiaj widziałam tez
konturówkę Bell nr. 4 (taki dosyć ładny brąz), moze do niej ten Rich Ginger
jest podobny? Jeśli tak to byłoby to właśnie to czego szukam, kupiłabym może i
ta Bell, ale na wizazu jej nie chwala więc wolałabym avon.
Wiki
PS. Przy okazji kolorowych kosmetyków avonu, moja kolezanka znalazła nowe
zastosowanie dla wodoodpornego cienia w sztyfcie avonu, podchwyciłam pomysł i
to rzeczywiscie działa, ten cien jest świetny jako baza pod inne cienie np.
inglota, świetnie sie na nim trzymają, o wiele dłuzej niz na "gołej" powiece,
czy na samym podkładzie, działa to mniej wiecej tak jak baza pod cienie
ArtDeco, tylko ze kosztuje mniej, ja kupiłam ten cien w promocji za ok 15 - 16
zł. problem polega tylko na tym ze ciężko z takim cielistym kolorem, moja
kolezanka ma biały ten cień i rozjasnia on jej cienie które na niego nałozy, ja
zamówiłam sobie Perfect Petal, bo wydawał mi sie najbardziej zbliżony do
cielistego koloru, okazał sie nieco pomarańczowy (swoja drogą taki paskudny ze
nie wyobrazam sobie jak wogole mozna się nim pomalować), ale nie zmienia koloru
cieni które na niego nakładam, przynajmniej tych co ja używam. Cienie nałożone
na niego naprawdę trzymaja się o wiele dłużej.

1. Data: 2004-03-01 18:00:18

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bede dzis w avonie wiec postaram sie swoj zmysl wytezyc i porownac kolory
tych kredek ;)

i sprobuje potem zdac relacje
pa

1. Data: 2004-03-03 11:20:35

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> bede dzis w avonie wiec postaram sie swoj zmysl wytezyc i porownac kolory
> tych kredek ;)
>
> i sprobuje potem zdac relacje
> pa

i jak wypadło to porównanie?
pozdrawiam serdecznie
Wiki

1. Data: 2004-03-03 18:01:02

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jak wypadło to porównanie?
> pozdrawiam serdecznie
> Wiki

nie mieli zadnych kredek itp do oczu wiec hmmm.... tylko tyle co do tej pory
powiedzialam wiem :)

pozdroMarta

1. Data: 2004-03-04 15:15:12

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> nie mieli zadnych kredek itp do oczu wiec hmmm.... tylko tyle co do tej pory
> powiedzialam wiem :)
>
> pozdroMarta

A czy mogę Cie prosić o porównanie tej konturówki z tą wykręcaną Bell nr. 4???
Byłabym bardzo wdzięczna jeśli to nie problem, oczywiscie jeśli masz taką
mozliwość i czas zeby przy okazji wejśc do jakiegoś sklepu i te kredki porównac.
nie chcę Ci robić kłopotu, ale ułatwiłoby mi to podjęcie decyzji
Pozdrawiam
wiki

Henna Treatment Wax - PROSZE O PORADE!!!
normaderm a solarium
Suchy szamopon do włosów
Jak zlikwidować pryszcze?????
[do kobiet] Depilacja włosów łonowych