indukcja a smażenie (i naleśniki!)

1. Data: 2009-12-06 00:59:39

Temat: indukcja a smażenie (i naleśniki!)
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gotowanie na indukcji to raj na ziemi, ale co do smażenia, to nie ma rewelki
według mnie.
(chyba że poprawnej patelni nie mam albo co). Ktoś ma inaczej?

No i najważniejsze: jak wychodzi robienie NALEŚNIKÓW na indukcji?

2. Data: 2009-12-06 08:40:57

Temat: Re: indukcja a smażenie (i naleśniki!)
Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> [...]
> (chyba że poprawnej patelni nie mam albo co). Ktoś ma inaczej?
>
> No i najważniejsze: jak wychodzi robienie NALEŚNIKÓW na indukcji?
tak, zwłaszcza "turbo", najlepiej obrabować bank :(
r.

3. Data: 2009-12-06 20:19:18

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (chyba że poprawnej patelni nie mam albo co). Ktoś ma inaczej?
>
> No i najważniejsze: jak wychodzi robienie NALEŚNIKÓW na indukcji?

Naleśniki smaży mi się lepiej niż na gazie. Patelnia jest nienajdroższa - 24
cm średnicy kosztowała jakieś 45 zł. Podobną (tzn. z tej samej półki
cenowej) patelnię miałem na gazówce.

Smażenie innych potraw też bez zastrzeżeń ;)

Pzdry,
/\/\\/\/

4. Data: 2009-12-06 23:09:32

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
> Naleśniki smaży mi się lepiej niż na gazie.
a przewracanie? Patką?

> Patelnia jest nienajdroższa - 24
stalowa? (dotąd kultywowałam żeliwne, i wolałabym przy takich pozostać...)

5. Data: 2009-12-07 07:50:57

Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> [...]
> cenowej) patelnię miałem na gazówce.
>
> Smażenie innych potraw też bez zastrzeżeń ;)

ciekawe jak to stwierdziłeś, totalna bzdura,
r.

6. Data: 2009-12-07 18:51:33

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał

> ciekawe jak to stwierdziłeś, totalna bzdura,

Co jest w/g Ciebie bzdurą?

3 miesiące temu, z racji przeprowadzki, zmieniłem standardową kuchenkę
gazową na indukcję... i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że na indukcji
smaży się naleśniki lepiej niż na gazie. Inne potrawy też się lepiej
smaży...

Być może nigdy nie używałeś indukcji, stąd Twoje uprzedzenie...

Pzdry,
/\/\\/\/

7. Data: 2009-12-07 20:40:06

Od: "Tomek" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (chyba że poprawnej patelni nie mam albo co). Ktoś ma inaczej?
>
> No i najważniejsze: jak wychodzi robienie NALEŚNIKÓW na indukcji?

Najprościej sprawdzić :)

--
Tomek
---

8. Data: 2009-12-08 11:21:21

Od: "Jaszczomp" <latarnikk(chlup)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ńe smaszće potraf na indókci. Jak szfagier sobie ras kieubase ósmarzyu na
indókci to mó potem cauy czas prąt po plecah biegau i sraczka go wzieua

9. Data: 2009-12-08 13:46:26

Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> [...]
> smaży...
>
> Być może nigdy nie używałeś indukcji, stąd Twoje uprzedzenie...

to powiedz, czym się to objawia, chyba tylko spora kasą za prąd :),
kuchenka indukcyjna jest droższa w użytkowaniu od gazowej, innych
różnic jakoś nie zauważyłem :)
r.

czesc, ile piec kaczke ?
Zbliżają się święta ...