Owocny dzień :-)

1. Data: 2009-12-02 22:08:53

Temat: Owocny dzień :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Schabik marynowany upieczony, wieeelka drożdżówka z kruszonką i dwa wielkie
chleby. Galaretka z nóżek kurczaka z mięsem tudzież.
A Wy co?
:-)
--

Ikselka.

2. Data: 2009-12-02 22:22:35

Temat: Re: Owocny dzień :-)
Od: Stan Zapalny <s...@n...am> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Schabik marynowany upieczony, wieeelka drożdżówka z kruszonką i dwa wielkie
> chleby. Galaretka z nóżek kurczaka z mięsem tudzież.
> A Wy co?
> :-)

my nie kucharze z zawodu, jeno amatorzy
nie gotujem na akord

3. Data: 2009-12-02 22:37:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2009 23:22:35 +0100, Stan Zapalny napisał(a):

> my nie kucharze z zawodu, jeno amatorzy
> nie gotujem na akord

Czyli co, suche bułki i kiełbasa na gazecie?
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-03 05:33:24

Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czyli co, suche bułki i kiełbasa na gazecie?

Cos w tym rodzaju z ta mala roznica, ze kaszanka byla "z papierka" ;P.
Za to na sniadanie byla salatka owocowa w serku waniliowym i pod polewa
czekoladowa...
--
zbigi (stopka zastepcza) ;)

5. Data: 2009-12-03 06:47:54

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

królik w sosie śmietanowo ziołowym

6. Data: 2009-12-03 10:17:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Dec 2009 06:33:24 +0100, zbigi napisał(a):

> Cos w tym rodzaju z ta mala roznica, ze kaszanka byla "z papierka" ;P.

Eee, cza było podsmażyć ze słoninką i cebuleczką...
Mhhmmmmmniiiiammmmhhh...

> Za to na sniadanie byla salatka owocowa w serku waniliowym i pod polewa
> czekoladowa...

Na śniadanie-e?
U mnie tylko domowy chlebuś z mascarpone i szczypiorkiem. A tak se
ograniczyłam, a co :-)
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-03 10:19:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 07:47:54 +0100, 1603 AD napisał(a):

> królik w sosie śmietanowo ziołowym

A królik skąd? - bo jak kiedyś kupiłam w supermarkecie, to śmierdział
starym capem... chyba był rozmrażany i zamrażany ze sto razy tam... I od
tej pory nie kupuję, prędzej sama wyhoduję, w końcu mam ten kawał łąki.
Żeby się człek tylko tak nie przywiązywal do zwierzątek...
--

Ikselka.

8. Data: 2009-12-03 11:18:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> tej pory nie kupuję, prędzej sama wyhoduję, w końcu mam ten kawał łąki.
> Żeby się człek tylko tak nie przywiązywal do zwierzątek...

Czasem można kupić w "lepszych" mięsnych. Pod słowem "lepsze" rozumiem
takie pretendujące do ekskluzywnych, np. sieci sklepów zaopatrywanych
przez Sokołów.
Ja jednak wolę mój zaufany sklepik na targowisku. Tam mam przynajmniej
pewność, że mięso nie jest odświeżane. No ale królików nie ma.

Ewa

9. Data: 2009-12-03 11:30:33

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

krolik z własnej hodoli.

10. Data: 2009-12-03 12:31:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Dec 2009 12:18:48 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> Ja jednak wolę mój zaufany sklepik na targowisku. Tam mam przynajmniej
> pewność, że mięso nie jest odświeżane. No ale królików nie ma.

Też mam zaufany sklep w sieci sklepów moich znajomych i tylko tam kupuję
mieso - ale oni też nie bawią się w króliki, stąd raz kupiłam w
supermarkecie. Na targu mięsa żadnego z zasady nie kupuję, bo tam
podstawiają niebadane sztuki, a na zaufanie w tu akurat mnie nie stać...

--

Ikselka.

gril elektryczny
Makowiec drożdżowy.
Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis
soczysty kurczak winiary z woreczkiem