soczysty kurczak winiary z woreczkiem

1. Data: 2009-11-30 15:13:32

Temat: soczysty kurczak winiary z woreczkiem
Od: "bartekkr" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak wlasnie robie te podudzia z kurczaka i zastanawiam sie jak ustawic
piekarnik. Na opakowaniu jest napisane po prostu wlaczyc piekarnik na
200st., dac na dolna blache i piec przez 60min. A moze wlaczyc grill, albo
termoobieg? Czy wystarczy dolna i gorna grzalka? Ktos ma moze wieksze
doswiadczenie? :) Piekarnik to Bosch hbn 231.0 - mam do wyboru "Ogrzewanie
górne i dolne, Ogrzewanie dolne, Turbogrill, Grill duży, Grill mały, Grzanie
gorącym powietrzem 3D"

2. Data: 2009-11-30 16:07:51

Temat: Re: soczysty kurczak winiary z woreczkiem
Od: pwz <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartekkr pisze:
> [...]
> górne i dolne, Ogrzewanie dolne, Turbogrill, Grill duży, Grill mały, Grzanie

Co byś nie włączał, tak samo do kitu będzie smakowało. Mnie te wszystkie
"gotowe" dania (nie)smakują jednakowo, tzn. tą samą tekturą i ew.
glutaminianem sodu...
pwz

3. Data: 2009-11-30 16:11:42

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartekkr pisze:
> [...]
> górne i dolne, Ogrzewanie dolne, Turbogrill, Grill duży, Grill mały, Grzanie

Ja mięso robie zawsze z termoobiegiem, dzięki temu piecze się równomiernie, poza tym
piecze się
znacznie szybciej, pod koniec zawsze można termoobieg wyłączyć i przyrumienić jeszcze
korzystając z
samej grzałki, ale samo pieczenie tylko z termoobiegiem i lepiej samemu podglądać
mięso niż trzymać
się numerków podanych na opakowaniu, czasami dla pewności sprawdzam mięso widelcem
albo odkrajam kawałek

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

4. Data: 2009-11-30 16:34:34

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

pwz pisze:
> Co byś nie włączał, tak samo do kitu będzie smakowało. Mnie te wszystkie
> "gotowe" dania (nie)smakują jednakowo, tzn. tą samą tekturą i ew.
> glutaminianem sodu...

W zdecydowanej większości przypadków to racja ale... z gotowych "markowych" dań
świetna jest "Ryba z
pieca" Frosty - spory kawał mięsa (400g - chyba bez glazury, bo podczas pieczenia się
nie kurczy) z
sosem brokułowym (lub brokułowo-serowym) i lekką panierką, piecze się dość długo bo
ok. 20-25 minut
przy 250°C ale naprawde warto - spokojnie wystarczy dla dwóch osób, polecam również
Bami Goreng
(goreng z makaronem) z Lidla - nie wiem jaka to dokładnie marka, w czarnym opakowaniu
- bardzo
dobre, warto przyprawić odrobiną curry i łyżką ciemnego sosu sojowego.

Ale wracając do gotowych dań mięsnych to osobiście też nie kupuję -
http://www.joemonster.org/art/11469/

Potrawy mięsne wole przyrządzać samemu, jednak jakość mięsa jest teraz zdecydowanie
niższa niż
kiedyś (oczywiśćie mówię o sklepowym), szczególnie drobiu - mięso jest łykowate i
galaretowate,
tragedia według mnie - to nie to co kiedyś, pamiętam czasy jak kurczak z rożna
kosztował 10 zł.
idealnie przypieczony, pachnący, soczysty - można się było delektować, a teraz to jak
człowiek je to
się tylko czeka kiedy w końcu wszystko z talerza zniknie i będzie można odejśc od
stołu

5. Data: 2009-11-30 17:12:25

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vcore pisze:

> [...]
> podglądać mięso niż trzymać się numerków podanych na opakowaniu, czasami
> dla pewności sprawdzam mięso widelcem albo odkrajam kawałek

A jakie ma to znaczenie przy miesie pieczonym w woreczku? Piekarnik ma
byc nagrzany i tyle, ja bym ustawila po prostu obie grzalki.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

6. Data: 2009-11-30 17:15:55

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:
> A jakie ma to znaczenie przy miesie pieczonym w woreczku? Piekarnik ma
> byc nagrzany i tyle, ja bym ustawila po prostu obie grzalki.

Aaa, takich innowacji to ja nie widziałem - myślałem że chodzi o woreczek przypraw
czy coś w tym stylu

7. Data: 2009-11-30 21:48:44

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Ale wracając do gotowych dań mięsnych to osobiście też nie kupuję -
> http://www.joemonster.org/art/11469/

Jeżeli są chętni, zby to coś kupić.
This is America ;-)
pozdro