gril elektryczny

1. Data: 2009-12-01 20:02:30

Temat: gril elektryczny
Od: Aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym kupić w prezencie gwiazdkowym gril elektryczny, zamykany. Czy
może ktoś mógłby mi polecić konkretny, sprawdzony model?

2. Data: 2009-12-01 21:52:53

Temat: Re: gril elektryczny
Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym kupić w prezencie gwiazdkowym gril elektryczny, zamykany. Czy
> może ktoś mógłby mi polecić konkretny, sprawdzony model?

Tefal GC3001. Grill dwupozycyjny z wyjmowany płytami dla łatwiejszego
wymycia.

Cezar

Makowiec drożdżowy.
Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis
soczysty kurczak winiary z woreczkiem
Ravioli z serem