Przepisy z produktów, które mam w lodówie?

1. Data: 2009-12-01 10:57:03

Temat: Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj w TV mówili coś o stronie www z przepisami na jedzonko z tego co
mamy w lodówce.
Pamięta ktoś adres? No chyba nie chodzi o Apetito? Bo tam i tak pokazuje
przepisy z produktami, których nie mamy. Niby w pierwszej kolejności są te,
gdzie najmniej nam brakuje. Ale co z tego jak ich nie mam.

Robert

2. Data: 2009-12-01 12:38:15

Temat: Re: Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest kilka takich serwisów, www.lodoweczka.pl , www.ksiazka-kucharska.pl ,
www.fajneprzepisy.pl

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

3. Data: 2009-12-01 13:40:01

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Dec 2009 13:38:15 +0100, vcore napisał(a):

> Jest kilka takich serwisów, www.lodoweczka.pl , www.ksiazka-kucharska.pl ,
www.fajneprzepisy.pl

Z całym szacunkiem,
sprawdziłem z ciekawości wszystkie podane linki,
pozaznaczałem składniki do kotletów mielonych (jako testowe wyszukanie,
jedna z najprostszych potraw - wieprzowina, cebula, czosnek, bułka, bułka
tarta, sól, pieprz, olej, jajko),
żadna z wyszukiwarek nie podała m przepisu na te kotlety.

W zamian dostałem przepisy na jakieś cuda z kurczakiem, coś ze śledzi, dużo
grzybowych potraw, nawet jakiś móżdżek po chińsku się pojawił.

Sorki, ale takie wyszukiwarki to dno.

--
Another

4. Data: 2009-12-01 13:47:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Another <n...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> W zamian dostałem przepisy na jakieś cuda z kurczakiem, coś ze śledzi,
> dużo grzybowych potraw, nawet jakiś móżdżek po chińsku się pojawił.

No bo to cud jest prawdziwy zrobić z mielonej wieprzowiny śledzie po
cygańsku!

Qra

5. Data: 2009-12-01 14:23:53

Od: "Torbut" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.apetito.org.pl

6. Data: 2009-12-01 18:10:10

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Torbut"

> www.apetito.org.pl

Dzięki.
No ta strona jakoś najbardziej mi przypadła do gustu. O niej mówili w TV?
Bo ja znalazłem tą:
http://kreatywnybazar.pl/2009/10/07/bon-apetito-wypr
obuj-nowa-aplikacje-adobe-air/
Nazywa się tak samo ale to nie to samo.

Robert

7. Data: 2009-12-01 18:22:08

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Another pisze:
> [...]
>
> W zamian dostałem przepisy na jakieś cuda z kurczakiem, coś ze śledzi, dużo
> grzybowych potraw, nawet jakiś móżdżek po chińsku się pojawił.

Nie twierdzę że jest inaczej, wiem bo sam to juz przerabiałem - ale autor wątku pytał
więc podałem
adresy :D

8. Data: 2009-12-02 13:57:12

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 19:10:10 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
>
> Dzięki.
> No ta strona jakoś najbardziej mi przypadła do gustu. O niej mówili w TV?

Tak, w telewizji pokazywali dokładnie tą aplikację.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

9. Data: 2009-12-21 08:03:26

Od: Mario <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja znalazłem jeszcze jeden...świeży serwis. Zapowiada się ciekawie.
http://www.cooks.pl

Wyszukiwanie odbywa się właśnie po składnikach, które mamy w swojej
lodówce (kuchni)

Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis
soczysty kurczak winiary z woreczkiem
Ravioli z serem
drożdżowe bez cukru
Sok z buraczk czerwonego