indyk....ale wlasciwie skorka.

1. Data: 2003-12-04 20:41:24

Temat: indyk....ale wlasciwie skorka.
Od: "JurekA" <j...@o...lalala.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubie z indyka jedynie piersi i skorke. Piersi to moge sobie kupic na
kopy - ale ja chce mase chrupiacej skorki! - (do pieczenia z nadzieniem,
borowkami i pieczonymi kartofelkami...). Ktos wie, gdzie w obrebie
Gdansk/Sopot mi ktos sprzeda skorke z indyka?

A drugie pytanie: jesli juz te skorke zdobede - jak ja "wywiesic" aby
skorka sie i nie spalila ale i stala sie chrupiaca?

Po mojemu - ze wzgledu na tluszcz ktory mi sie przydaje do kartofli i w
ogole do smaku - kupie pol indyka. Ale skad wziac te cholerna skorke? :)

J.

1. Data: 2003-12-04 23:10:41

Temat: Re: indyk....ale wlasciwie skorka.
Od: w...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Po mojemu - ze wzgledu na tluszcz ktory mi sie przydaje do kartofli i w
> ogole do smaku - kupie pol indyka. Ale skad wziac te cholerna skorke? :)

Halo! Halo! Łódź! Odbiór!

1. Data: 2003-12-05 11:19:20

Od: "szanna1" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...lalala.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> borowkami i pieczonymi kartofelkami...). Ktos wie, gdzie w obrebie
> Gdansk/Sopot mi ktos sprzeda skorke z indyka?

Na hali w Gdańsku kupowałam samą skórkę, ale z kury. Znajdz stoiska, gdzie
dzielą indyka na części to na pewno mają skórki.
Ania

1. Data: 2003-12-05 13:27:56

Od: "JurekA" <j...@o...lalala.pl> szukaj wiadomości tego autora

szanna1 wrote:

> Na hali w Gdańsku kupowałam samą skórkę, ale z kury. Znajdz stoiska,
> gdzie dzielą indyka na części to na pewno mają skórki.

Otototototo! Dziekuje uprzejmie :)

J.

Fantastyczna salatka z feta
marcinek?
Jak zrobić omlet
Yerba Mate - LA ORACION - ktos testowal?
OT - Hej, Barbary!