Re: indywidualna a rodzinna

From: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wyyytnij>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: indywidualna a rodzinna
Date: Sun, 4 Apr 2004 13:29:13 +0200

Użytkownik "mema" <m...@g...pl> napisała:

> Tak krótko to: kwestia neutralności. (..)
> terapeucie (wydaje się, że) udaje się zachować neutralnośc, to klient
> (podświadomie lub nawet świadomie) może czuć, ze terapeuta jest w koalicji
> (po stronie) z nim lub tą druga osobą. (..)

Teraz jasniej, rzeczywiscie... A co sadzisz o sytuacji kiedy oboje chodza do
tego samego terapeuty np indywidualnie? Bo rozumiem, ze najwiekszy problem
pojawia sie gdy jedno chodzi indywidualnie i rownieczesnie wlasnie
"systemowo".

> mam nadzieję, ze taka sytuacja nie jest twoim udziałem. (..)

Nie jest, ale mialam takie pomysly ;) By chodzic tez wspolnie do tej samej
kobiety, do ktorej chodze indywidualnie. B. cenię jej fachowosc i w takim
wypadku mam nadzieje, ze by mi zaproponowala inne rozwiazanie.

Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Joanna