Re: informacje na temat depresji wśród nipełnosprawnych

From: "Wiesław" <w...@i...org.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: informacje na temat depresji wśród nipełnosprawnych
Date: Tue, 24 May 2005 15:43:04 +0200

> Nerwowość stąd, że ciągle ludziska pytaja o to, czy "niepełnosprawni
> to, a może niepełnosprawni tamto"... Ostatnio było zapytania, co
> niepełnosprawni myśla o turystyce, noedługo pewnie będzie o tym, co
> niepełnosprawni myślą o teleturnieju Jeden z Dziesięciu.

Ja myślę a raczej wiem dlaczego ludzie sprawni pytają się nas co my o tym
czy tamtym myślimy, jest to raczej strach przed zadaniem pytania wprost np.:
dlaczego nie wchodzicie na Giewont ;-). Bo jak zapytać kogoś na wózku
dlaczego na ten Giewont nie idzie. Może zamiast się na nich wściekać to
uświadamiajmy ich. U mnie w mieście (Świdnica się nazywa) jest paru ludzi,
którzy się pytali co wam przeszkadza i wyciągnęli wnioski, mamy w 100%
dostępny teatr, ośrodek kultury, za 3 miesiące w pełni dostępna biblioteka,
są jeszcze prywatni przedsiębiorcy tacy jak hotelarze niektóre sklepy.
Dlatego ja zawsze odpowiadam na pytanie do mnie jako niepełnosprawnego "co
myślisz na temat....", co mi przeszkadza w danym temacie abym mógł z niego
korzystać w 100%. Oczywiście jak mnie się pytają co myślę na temat kobiet
;-))))))))))))) to już jest inna bajka i pytanie kierowane chyba nie jako do
ON ale .... (ale się teraz zacznie). Poddaję pod dyskusję moje poglądy na
ten temat.
pozdrawiam Wiesław