inginio

1. Data: 2006-12-12 10:37:08

Temat: inginio
Od: "jaro" <w...@n...o2.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

co sadzicie o tych patelniach i garach? warto kupowac? mi sie wydaje, ze
raczki moga sie wyrabiac...

pozdro jarek

2. Data: 2006-12-12 12:24:40

Temat: Re: inginio
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaro" <w...@n...o2.nospam.pl> napisał w wiadomości
> hej!
>
> co sadzicie o tych patelniach i garach? warto kupowac? mi sie wydaje, ze
> raczki moga sie wyrabiac...

Ja mam jedna gleboka patelnie od kwietnia gdzies. Uzywam jej dosyc czesto i
raczka mi sie nie wyrobila. Zastanawialam nad kupnem wiekszego kompletu.
Ogolnie jestem z niej zadowolona.

3. Data: 2006-12-12 17:12:17

Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja posiadam mały zestaw od jakiś dwóch lat, używam bardzo często i polecam.
Super sprawa.
Irena

4. Data: 2006-12-13 06:23:06

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o tych patelniach i garach? warto kupowac? mi sie wydaje, ze
> raczki moga sie wyrabiac...

Mam je od trzech lat, nic się nie wyrobiło, oczywiście garnki trochę się
zniszczyły, powłoka uszkodziła, pewnie od nieprawidłowego użytkowania przeze
mnie, ale rączka działa tak jak powinna.
pozdrawiam
bramka

5. Data: 2006-12-13 13:22:23

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o tych patelniach i garach? warto kupowac? mi sie wydaje, ze
> raczki moga sie wyrabiac...

Ja mam niecały rok jedną patelnię, a niedawno dokupiliśmy większy komplet.
Jesteśmy z nich bardzo zadowoleni, a zaznaczam, ze używamy ich bardzo
często.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia (11.10.2006)

6. Data: 2006-12-13 13:59:14

Od: "jaro" <w...@n...o2.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to sobie zrobię prezent na gwiazdkę ;)

pozdro

Patelnie Tefal ...
program pizza?
Re: Łosoś z rusztu - sie przykleja do rysztu.
Sztućce Gerlach,Amefa,Fiskars - najtaniej!
Re: GDZIE MOJE DZIECKO?