Re: [inne] bambusowe rączki do torebki

Data: 2005-02-11 08:59:07
Temat: Re: [inne] bambusowe rączki do torebki
Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to>

> Tak cos mi po glowie chodzi, ze kieeeedys widzialam takie raczki w
> pasmanterii na... Zlotej? Na tej malej uliczce miedzy rotunda a domami
> centrum, w Warsiawce, oczywiscie. Ale pewna nie jestem, tylko misie tak
> mentnie przypomina.

Dzięki :)
ja co prawda nie bywam w Warsiawce, ale może zapodam kuzynce... o ile ją
przekonam że takie torebki są fajne i że ona też chce taką mieć (co akurat
trudne nie bedzie) i że chce się jej iść na zakupy (z tym będzie gorzej) :)

A przy okazji gratulacje i życzę zdrówka Tobie i maleństwu :)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('") jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu