Re: [inne]gaja

Data: 2003-07-24 13:25:14
Temat: Re: [inne]gaja
Od: h...@o...pl

SaNi!

Ostatni jestem nad wyraz zapracowaną osobą. Wpadam na grupę jak huragan,
buszuję jak tajfun i wypadam jak "rycząca czterdeziestka" (a tak na
marginesie, to może powinnam napisać pięćdziesiątka, dzisiaj są moje urodziny,
te właśnie). Ja po prostu nie mam czasu na wyszukiwanie czegokolwiek, a tak
jak jest teraz, mam mnóstwo linków do przeglądania, furę super postów do
przeczytania i jestem Wszystkim b. wdzięczna. Jesteście radością mojego życia.
I nie wyobrażam sobie braku Twoich postów i informacji rozmaitych. Nawet nie
wiesz, jakim darzę Cię podziwem (to teraz już wiesz), za buszowanie po
dalekowschodnich zasobach. Kilka razy usiławałam tam coś znaleźć, ale była to
dla mnie zupełna "chińszczyzna" :). Także błagam, nie przejmuj się głupotami,
które Ci ktoś nierozważny napisał. Trzymaj tak jak do tej pory.

Super całuski - zdesperowana Halutka (Łódź)

Desperacja = brak Twoich postów.