Re: (inne) trochę szalony pomysł

Data: 2005-08-17 09:43:00
Temat: Re: (inne) trochę szalony pomysł
Od: Theli <g...@w...pl>

Kruszyzna napisał(a):

> Zastanawia mnie jednak coś innego. Na rynku jest sporo pism robótkowych,
> które są, jak myślę, niszowe i obawiam się, że Twój pomysł dubluje po
> prostu to, co już jest.

Ee.. to co jest (po polsku) to wszystko na jedno kopyto. Albo serwetki
albo w 90% workowate swetry dla raczej dojrzalych pan.
Rzeczywiscie brakuje czegos, co by przyciagnelo nastolatki. Oprocz etui
na komorke na szydelku mozna zrobic duzo innych rzeczy: smycze, topiki,
czapki, maskotki, oczywiscie stringi :), male elementy do ozdobienia
ubran - paski, kwiatki, motylki itp. Biorac pod uwage, ze zeby zachecic
do robotek, efekt musi byc szybko widoczny, bo inaczej mozna zniechecic,
wydaje mi sie, ze wlasnie takei malenstwa dobrze by robily na zachete.
Zrobienie nawet najmniejszej bluzki zajmuje sporo czasu.

th

ps. jak cos takiego wyjdzie, to kupuje :)