instrukcja do Candy PVI 740 N

1. Data: 2008-12-11 17:31:17

Temat: instrukcja do Candy PVI 740 N
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam płytę indukcyjną Candy PVI 740 N. Niestety nie posiadam instrukcji
_polskiej_. Czy ktoś mnie jest w stanie poratować? Albo powiedzieć czym
różnią się płyty o modelach PVI 740 N i 60 N - bo bo tej drugiej znalazłam
polską instrukcję.

pozdrawiam Tatiana

2. Data: 2009-01-20 13:28:31

Temat: Re: instrukcja do Candy PVI 740 N
Od: ss <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Xena pisze:
> [...]
> instrukcji _polskiej_. Czy ktoś mnie jest w stanie poratować? Albo
> powiedzieć czym różnią się płyty o modelach PVI 740 N i 60 N - bo bo tej

Spróbuj proszę forum elektroda tam mają mnóstwo przeróżnych sprzętów

http://instrukcje.elektroda.pl/

Pozdrowionka!

3. Data: 2009-01-20 13:55:23

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:4...@g...com,
ss <s...@g...com> napisał(a):

> Spróbuj proszę forum elektroda tam mają mnóstwo przeróżnych sprzętów
>
> http://instrukcje.elektroda.pl/
>
> Pozdrowionka!

Dzięki, ale ni ma tam. Póki co do normalnego używania wzięłam instrukcję tej
drugiej płyty i działa. Może moja ma jakieś funkcje, których nie miała
tamta, ale nie wiem bez instrukcji polskiej.

pozdrawiam Tatiana
--
W chwili, gdy poczujesz w sercu miłość i doświadczysz jej głębi,
odkryjesz, że dla ciebie świat nie jest już taki sam,

Zlew deante reflex
"Gordyjski węzeł ciepłowniczy"
Podkład pod deskę podłogową.
Inwestycja w dom czy w mieszkanie?