internet ??

1. Data: 2002-08-06 07:44:07

Temat: internet ??
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam za okolo miesiac czasu przeprowadzic sie do nowego mieszkania.
Chcialbym zalozyc internet. Nie ma jeszcze linii telefonicznej TP SA,
ale nie wiem czy jest to oplacalne. Jakie sa jeszcze inne sposoby
zalozenia internetu. Mieszkanie jest w Pruszkowie i nie mam tam Aster
City.

Bede wdzieczny za wszelkie rady.

Piotr

1. Data: 2002-08-06 09:25:36

Temat: Re: internet ??
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"petresku" pyta:
> [...]
> Chcialbym zalozyc internet. Nie ma jeszcze linii telefonicznej TP SA,
> ale nie wiem czy jest to oplacalne. Jakie sa jeszcze inne sposoby

Popytaj innych czy mają dostęp do internetu poprzez jakiegoś Providera.
Może ktoś z sąsiadów ma SDI? Pogadaj, może pozwoli Ci się podłączyć.
Podsumowując, zrób wizję lokalną.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-08-06 09:36:47

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "petresku" <p...@w...poczta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> ale nie wiem czy jest to oplacalne. Jakie sa jeszcze inne sposoby
> zalozenia internetu. Mieszkanie jest w Pruszkowie i nie mam tam Aster

Inne sposoby:
- przez gniazdko pradu elektrycznego,
-droga satelitarna,
-przez kablówke,
-dekoder Polsatu
Kazda z w/w metod wymaga uzgodnienia z dystrybutorem czy istnieja warunki
techniczne.

1. Data: 2002-08-06 09:49:41

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Aug 2002 11:36:47 +0200 I had a dream that Dwarazyka
<d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>-dekoder Polsatu
>Kazda z w/w metod wymaga uzgodnienia z dystrybutorem czy istnieja warunki

Dochodzą jeszcze łącza radiowe. A dekoder polsatu to żaden internet :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-08-06 13:27:39

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"petresku" <p...@w...poczta.pl> wrote in message
> [...]
> ale nie wiem czy jest to oplacalne. Jakie sa jeszcze inne sposoby
> zalozenia internetu. Mieszkanie jest w Pruszkowie i nie mam tam Aster

Sprawdz dokladnie czy nie ma linii telefonicznej,mnie w Pruszkowie w nowym
budynku zalozyli ISDNa (chociaz twierdzili ze nie ma lini telefonicznej) i
trwalo to jakies 2 tygodnie (rekord swiata biorac pod uwage 3 ekipy, kazda
od czego innego).
W pruszkowie nie ma innego providera oprócz TPSA, ale jest kablówka która ma
Internet (nie pamietam tylko ile kosztuje i jaka ma predkosc - ale chyba
zadna rewelacja co do predkosci, bo cena jakas dziwna byla).

pzdr.

1. Data: 2002-08-07 10:49:35

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek,

A ile Cie to kosztowalo ?

Piotr

1. Data: 2002-08-07 17:42:09

Od: Grzegorz Król <k...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek, 06 VIII 2002r o 09:36
Dwarazyka <d...@p...onet.pl> pisze:

> Uzytkownik "petresku" <p...@w...poczta.pl> napisal w wiadomosci

> Inne sposoby:
> - przez gniazdko pradu elektrycznego,

Drogie, zawodne, na 99% nie funkcjonuje w Pruszowie

> -droga satelitarna,

Drogie, potrzebne jest dodatkowe łącze [na nadajnik satelitarny na pewno
nie stać autora pytania]

> -przez kablówke,

Autor wyraźnie sugeruje że z tym mogą być problemy

> -dekoder Polsatu

Naciąganie naiwnych, to zwykły modem podpięty do lini telefonicznej i
prosty dekoder.

Mogą być jeszcze:
- sieć osiedlowa po kablach
- dostęp radiowy
- lokalny prowajder oferujący dogodne warunki i kilka osób chętnych w
bloku [w zasadzie sprowadza się to sieci osiedlowej ale trzeba zrobić
samemu]

Grzesiek

Zmywarka - ciepła czy zimna woda
Whirlpool ARZ 896 opinie?
Jaka lodowke kupic?
Kto w Krakowie precyzyjnie spawa blachy? Wazne
Dekoral - Dyrup - Dulux