Re: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo

From: "LM" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Date: Mon, 21 Jun 2010 16:53:24 +0200

From: <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Sent: Monday, June 21, 2010 4:17 PM
Subject: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo

> Witam,
>
> jestem studentką 5 roku socjologii. Piszę pracę magisterską "Internet jako
> medium pomagające osobom niepełnosprawnym ruchowo." Mam ogromną prośbę.
> Jeżeli
> jesteś osobą niepełnosprawną ruchowo proszę podziel się swoimi
> spostrzeżeniami.
> Jakie strony internetowe najczęściej przeglądasz (o jakiej tematyce) i co
> Cię
> w nich najbardziej interesuje?
> Czy nawiązałeś/aś jakieś znajomości przez Internet?
> Czy Internet pomógł Ci w wykształceniu, życiu zawodowym?
> [...]

Kurczę, kolejna osoba, która studiuje 5 lat socjologię i nie potrafi pewnych
tematów zrozumieć. W kontekście zainteresowań, pracy, wykształcenia,
poglądów politycznych, preferencji seksualnych, koloru włosów itp. itd - nie
ma czegoś takiego jak "osoby niepełosprawne ruchowo" - chyba że w ujęciu
statystycznym.

Równie dobrze można o to co powyżej spytać łysych, brunetów, kawalerów,
kibiców Legii, barmanów, księgowe albo... 100 losowo wybranych
respondentów...

No - może poza pytaniem przedostatnim, które też nie ma większego sensu, bo
raz są wystarczająco pomocne, a raz nie - zależy czego szukam...

LM

21.06
21.06 Jacek Kruszniewski
21.06
21.06 Jacek Kruszniewski
24.06 Piotr \"Curious\" Slawinski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla