Re: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo

From: " " <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Date: Mon, 21 Jun 2010 18:50:56 +0000 (UTC)

Dziękuję za pomoc

Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Mam Ci składać kondolencje za promotora??
>
> A co do pytań:
>
> Jakie strony internetowe najczęściej przeglądasz (o jakiej tematyce) i co Cię
> w nich najbardziej interesuje?
>
> media2.pl, onet.pl , sport.pl, f1ultra.pl, pogodynka.pl
> Informacje to: sport, nowinki techniczne, media
> Plus opisy techniczne z informatyki :)
>
> Czy nawiązałeś/aś jakieś znajomości przez Internet?
>
> No zdążyło się kilka razy :-)
>

> Czy Internet pomógł Ci w wykształceniu, życiu zawodowym?
>
> W wykształceniu nie - bo jak się kształciłem to internet raczkował (1989- 1994)
> [...]

21.06 Jacek Kruszniewski
24.06 Piotr \"Curious\" Slawinski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla