Re: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo

Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
Subject: Re: internet dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Date: Thu, 24 Jun 2010 06:26:37 +0200

wrote:

> Witam,
>
> jestem studentką 5 roku socjologii. Piszę pracę magisterską "Internet jako
> medium pomagające osobom niepełnosprawnym ruchowo." Mam ogromną prośbę.
> Jeżeli jesteś osobą niepełnosprawną ruchowo proszę podziel się swoi

osobom niepelnosprawnym ruchowo potrzeba tego samego co wielu innym osobom,
np. z fobia spoleczna czy mieszkajacych na zad... - kontaktu z ludzmi i
dostepu do informacji bez wychodzenia domu ;)

czego brakuje (chyba wszystkim) - tego czego brakuje i jest zepsute - czyli
patrz strony urzedow , bibliotek, itd instytucji panstwowych ;) czyli
wszystkie miejsca ktore wymagaja albo fizycznej obecnosci, albo ktorych
serwisy internetowe sa 'dostepne' tylko w wirtualnej teorii - duzo o tym sa
w stanie powiedziec osoby niewidome (ktore potrzebuja aby serwisy byly
tworzone z glowa, a nie zaskakiwaly skanowanymi dokumentami w .pdf , menu
glownymi we flashu itd ;)

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla