Re: internet uzaleznienie

From: "Marek Dlugosz" <m...@f...polbox.pll>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: internet uzaleznienie
Date: Fri, 3 Feb 2006 21:08:43 +0100
Sender: mdlugosz@uzytkownicy_idg.idg.com.pl

balder napisał:
> nie potrafie skupic mysli jak nie przeczytam maila co 15 minut
> non stop wertuje usenet. non stop siedze na jakims forum.

Cześć!

Wydaje mi się ze miałem kiedyś takie ciągi. Mało innych zajęć - no i wtedy
pojawia się to mnóstwo stron które trzeba obejrzeć i listów na forum itd
itp.

Ja przeszedłem z wirtuala do reala - zacząłem uczyc w szkole. Chłopaki są
rewelacyjni. Mają takie luzy na moich lekcjach ze az strach. I nic mi to nie
przeszkadza. Im oczywiście też nie. A czasem to którys sie nawet czegoś chce
nauczyć. No bo jak nie chce to nie musi. ;-)

Szkoda ze ta praca w szkole to tylko zastępstwo - kończy sie w marcu.

Mi sie zdarzyło wpaść w problem pornografii internetowej. Dzięki Bogu -
wyzwolił mnie z tego latem 2001. Przy okazji odzyskałem też kontrolę nad
internetem.

Jak se sprawiłem stąłe łacze to wiadomo ze przez pare tygodni siedziałem
dużo, no ale już nie siedzę. Od siedzenia za długo boli mnie kręgosłup - to
takie Boze metody do trzymania mnie w ryzach.

Chłopie, życie w realu jest ciekawsze. A może twoim problemem jest brak
motywacji wogóle i nuda, a nie to w jaki sposób sie nudzisz? Sa jeszcze
gorsze sposoby nudzenia sie w sumie...

Pozdrawiam

Marek