internet uzaleznienie

1. Data: 2006-02-02 22:59:15

Temat: internet uzaleznienie
Od: "balder" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to chyba jedno z najpopularniejszych uzaleznien naszej ery.

nie potrafie skupic mysli jak nie przeczytam maila co 15 minut
non stop wertuje usenet. non stop siedze na jakims forum.
sciagam ludzi z netu. nie umawiam sie na randki bo nie mam gadanego.
wiec znowu wracam przed monitor i dalej wypalam sobie oczy.

To trwa juz od ok. 10 lat

Jak jezdze na rowerze to czuje jak bardzo mam zniszczone stawy od pisania na
klawiaturze.
i tak moglbym pisac jeszcze tu bardzo dlugo ...ale po co
nie jest fajnie

2. Data: 2006-02-03 13:06:11

Temat: Re: internet uzaleznienie
Od: "Kamilka" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

internet uzaleznia jak sie ma na niego czas.. ja tez kiedys tylko net i net
dzien i noc ale teraz kiedy wracam z roboty padam na pysk a do tego doszla
dodatkowa szkola gdzie nie mam czasu na to zeby sie wyspac czy spotkac z kim
kolwiek nie wspominajac o rodzinie to net odpadl... przeszedl gdzies w cien
i tam sobie siedzi....i teraz po kilku letnim wyczerpaniu juz mnie nie
kreci... no dobra czasami fajnie pogaworzyc ze starymi "znajomymi" czy nie
wiem cokolwiek innego zrobic ale to juz nie jest to samo co bylo kiedys :)

3. Data: 2006-02-03 20:08:43

Od: "Marek Dlugosz" <m...@f...polbox.pll> szukaj wiadomości tego autora

balder napisał:
> nie potrafie skupic mysli jak nie przeczytam maila co 15 minut
> non stop wertuje usenet. non stop siedze na jakims forum.

Cześć!

Wydaje mi się ze miałem kiedyś takie ciągi. Mało innych zajęć - no i wtedy
pojawia się to mnóstwo stron które trzeba obejrzeć i listów na forum itd
itp.

Ja przeszedłem z wirtuala do reala - zacząłem uczyc w szkole. Chłopaki są
rewelacyjni. Mają takie luzy na moich lekcjach ze az strach. I nic mi to nie
przeszkadza. Im oczywiście też nie. A czasem to którys sie nawet czegoś chce
nauczyć. No bo jak nie chce to nie musi. ;-)

Szkoda ze ta praca w szkole to tylko zastępstwo - kończy sie w marcu.

Mi sie zdarzyło wpaść w problem pornografii internetowej. Dzięki Bogu -
wyzwolił mnie z tego latem 2001. Przy okazji odzyskałem też kontrolę nad
internetem.

Jak se sprawiłem stąłe łacze to wiadomo ze przez pare tygodni siedziałem
dużo, no ale już nie siedzę. Od siedzenia za długo boli mnie kręgosłup - to
takie Boze metody do trzymania mnie w ryzach.

Chłopie, życie w realu jest ciekawsze. A może twoim problemem jest brak
motywacji wogóle i nuda, a nie to w jaki sposób sie nudzisz? Sa jeszcze
gorsze sposoby nudzenia sie w sumie...

Pozdrawiam

Marek

4. Data: 2006-02-10 10:29:50

Od: roman/M <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

======== kup sobie LCD? :)

> [...]
>klawiaturze.
>i tak moglbym pisac jeszcze tu bardzo dlugo ...ale po co
======== zacznij uzywac net do czegos sensownego a nie tylko
marnowania zycia ... jesli net bedzie Twoim miejsce pracy, wowczas
nie bedzie cie bolalo "uzaleznienie od netu"... to tak jakby ludzie
pracujacy offline narzekali ze sa "uzaleznieni od reala" :o)
masz allegro masz eBay, masz gieldy, forex, i 1000 innych zajec dzieki
ktorym mozesz zamiec 24-online marnowanie czasu - na kase, czasem
solidna...
a jak cie kasa nie bawi, zaloz online fundrising albo cos
charytatywnego i pomagaj biednym - przez net :o)
a?
pozdro
roman

5. Data: 2006-02-10 13:30:41

Od: "Meszuge" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "roman/M" <r...@p...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> solidna...
> a jak cie kasa nie bawi, zaloz online fundrising albo cos
> charytatywnego i pomagaj biednym - przez net :o)

Link do Forum zajmujacego sie uzaleznieniem o sieci i Internetu.
http://alkoholizm.sos.pl/forum/viewforum.php?f=44&si
d=3741b0ff5a876e8e997687cca397f481

--
Pozdrawiam serdeczni - Meszuge

(Uwaga! Jesli chcesz do mnie napisac, usun z adresu "VeryBig")

zdecydowalem sie na osrodek
Uzalezniony od masturbacji i erotyki...
Tez z odzysku
Q1