...iskierka...

1. Data: 2002-09-02 09:28:39

Temat: ...iskierka...
Od: "SiNuS" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co sądzicie o takim krótkim tekściku:
..jeśli masz marzenia to znaczy, że jest w Tobie iskierka optymizmu...
..rozpal ją...
..niech jej żar rozpali całe Twoje ciało i umysł...

Chyba problem może być z tym rozpaleniem, ale jak się znajdzie
kogo kto umie dobrze dmuchać... 8-)

--
pozdrawiam, SiNuS
GG#1116470

1. Data: 2002-09-02 11:00:18

Temat: Re: ...iskierka...
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SiNuS" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ..niech jej żar rozpali całe Twoje ciało i umysł...
>
> Chyba problem może być z tym rozpaleniem, ale jak się znajdzie

Nie uzależniaj swoich marzeń i optymizmu od dmuchającej osoby
- będziesz na huśtawce i uzależnisz się od jej podmuchów.
Co gorsze - kiedy już Twój optymizm zostanie rozdmuchany,
możesz uznać ją za niepotrzebną.
Nie powinno się UŻYWAĆ innych do rozdmuchiwania
własnego przygasłego żaru ! ...bo dam po łapach ! ;))

SAM, sam musisz "wynaleźć" sposób na optymizm i dopiero wówczas
rozpalać te żary !:)

E.

1. Data: 2002-09-02 16:44:19

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM"
> [...]
> własnego przygasłego żaru ! ...bo dam po łapach ! ;))
>
> SAM, sam musisz "wynaleźć" sposób na optymizm i dopiero wówczas

Popieram!
Zwlaszcza, ze dmuchajacy/a moze dmuchac nie tam gdzie "trzeba";)
Kaska

1. Data: 2002-09-03 05:55:39

Od: "SiNuS" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM <e...@i...pl> napisała:

> [...]
> własnego przygasłego żaru ! ...bo dam po łapach ! ;))

> SAM, sam musisz "wynaleźć" sposób na optymizm i dopiero wówczas

W rzeczywistości to ja dmucham i teraz widzę, że może być ciężko... ;-]

--
pozdrawiam, SiNuS
GG#1116470

1. Data: 2002-09-03 07:12:32

Temat: Odp: ...iskierka...
Od: "Mariusz" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akvga2$nhr$...@n...tpi.pl...
> SAM, sam musisz "wynaleźć" sposób na optymizm i dopiero wówczas
> rozpalać te żary !:)

A jaki Ty masz na to sposób?

Smerf

1. Data: 2002-09-03 08:52:23

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ..rozpal ją...
> ..niech jej żar rozpali całe Twoje ciało i umysł...

No jasne... A potem zostanie z Ciebie kupka popiolu...

JGrabowski

1. Data: 2002-09-03 11:20:57

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jasne... A potem zostanie z Ciebie kupka popiolu...

IMHO

Lepiej być przez pewien czas rozpalonym by w końcu stać się popiołem niż
całe życie trwać zgaszonym...

bez marzeń?

żałośnie

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-09-03 12:00:09

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> bez marzeń?
>
> żałośnie

I tak wygrywa zawsze rzeczywistosc. Bo jest.

JGrabowski

1. Data: 2002-09-03 12:51:03

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak wygrywa zawsze rzeczywistosc. Bo jest.

No jest

A marzeń nie ma?

Nie mogą stać się rzeczywistością?

Po każdym jest następne - dużo dużo wyżej.

Kolory po które się wznoszę, zrywam jak owoce i przenoszę we własną szarość.

Coraz wyżej - coraz bardziej kolorowo - coraz bardziej słodko.

Z czasem owoc się psuje
Z czasem kolory blakną
Szarość pozostaje - fakt

Ale warto - dla chwili koloru/smaku.

Więc lecę jeszcze wyżej

w wieczym poszukiwaniu odnawialnego źródła koloru
legendarnego źródła
poszukiwaniu zakończonym sukcesem

Walka jest beznadziejna???
będę tak zrywał do samego końca
końca rzeczywistości
nie ja odejdę a ona

Spadłeś?
Z wysoka?
Złamałeś skrzydła?

lub

Szary to Twój ulubiony?
bez odcieni
tylko cienie

pozdrawiam z wysoka :-)
PaLF

1. Data: 2002-09-03 12:53:32

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Spadłeś?
> Z wysoka?
> Złamałeś skrzydła?

Spadlem, odbilem sie od dna, znowu spadlem... Przeciez zycie jest
jak sinusoida - dzis masz garba, jutro dolek ;)

> Szary to Twój ulubiony?
> bez odcieni
> tylko cienie

Jestem daltonista, chollera ;) Moze to dlatego?

JGrabowski

Babcie a Sprawa Polska
Dla mnie bomba. ;)
plusy i minusy tlumienia i otwartego wyrazania emocji
Annus Mundi
Coś na ząb