istnienie staje się aktem buntu

11. Data: 2021-10-25 11:30:58

Temat: Re: istnienie staje się aktem buntu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> ??? ??????????,??????,????
> https://youtu.be/3BSlVZ7Qm8Q?t=27

Czy mógłbyś, PROSZĘ, naświetlić, co mówi ta dziewczyna?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2021-10-25 17:15:53

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2021 o 11:28, XL pisze:

> Dodatkowy dowód słuszności, taka wisienka na torcie - za zacytowanie
> powyższego Twojego tekstu FB mnie zablokował na 30 dni ?Masz moc ??
> No przecież wiadomo, że FB to platforma do łamania wolności słowa, gorsza
> niż talibski terror.

Podziwiam twoją niezłomną walkę z talibskim fejsbukowym terrorem za
pomocą foliarskich tekstów kopiowanych z portali dla foliarzy.
Zaimponowałaś mi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2021-10-25 18:14:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Podziwiam twoją niezłomną walkę z talibskim fejsbukowym terrorem za
> pomocą foliarskich tekstów kopiowanych z portali dla foliarzy.
> Zaimponowałaś mi.

,,Walkę"? Nie histeryzuj. Są inne platformy, ja bez tej żydowskiej doskonale
się obywam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2021-10-25 19:15:33

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2021 o 18:14, XL pisze:

> ,,Walkę"? Nie histeryzuj. Są inne platformy, ja bez tej żydowskiej doskonale
> się obywam.

To czego płaczesz, że cię zbanowali na 30 dni?
Co ci za różnica na ile cię zbanowali, skoro i tak nie korzystasz?
I w ogóle jakim cudem mieli możliwość cię zbanować, skoro się bez nich
obywasz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2021-10-25 19:51:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> To czego płaczesz, że cię zbanowali na 30 dni?

To jest wg ciebie płacz: ,,?"
Aha. LOL

> Co ci za różnica na ile cię zbanowali, skoro i tak nie korzystasz?
> I w ogóle jakim cudem mieli możliwość cię zbanować, skoro się bez nich
> obywasz?

No widzisz, jaki cud?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: