izabela skorupko??

1. Data: 2005-03-07 19:52:23

Temat: izabela skorupko??
Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalisci oststnio film z IS w sobote??
Czy to prawa ze osoby uwiezione w snieznej jaskini, musza pic wrzatek?? Bo
inaczej cos sie dziej z plucami??
Jesli tak to na jakiej zasadzie to dziala??
pozdr.

2. Data: 2005-03-07 22:49:49

Temat: Re: izabela skorupko??
Od: "Piotr" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

muszą pić żeby się nie odwodnić ale z kolei uważać żeby ograniczyć możliwość
obrzęku płuc o który łatwo przy tak obniżonym ciśnieniu. Dlatego małymi
porcjami. Wrzątek? Tutaj chyba chodziło o wychłodzenie.
Ale ja tam znawcą w tej materii nie jestem
Piotr

Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
wiadomości news:d0ibm2$k1h$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2005-03-08 06:35:10

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej cos sie dziej z plucami??
> Jesli tak to na jakiej zasadzie to dziala??

Wydaje mi sie, ze chodzilo o stopienie lodu do postaci plynnej a nie picie
wrzatku...

Swoja drogą film był beznadziejny, tak naciągany, ze ja osobiscie nie dałam
rady obejrzeć go do końca, a liczyłam, ze to będzie coś w rodzaju filmu pt.
"K-2".

pozdrawiam
Basia

Dzwonienie w uchu