Re: ja tez

From: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: ja tez
Date: Tue, 03 Feb 2004 18:31:24 +0100

Dnia Mon, 2 Feb 2004 21:47:09 +0100, Marcin Strzelecki
<m...@w...ps.pl> napisał:

> 30kg w rok to nie duzo... ale.. mozesz mi przyblizyc te diete? jaka jest
> pelna nazwa?

Metoda Montignaca:)

> Mlody jestes :)

Cos ty;P

> oczyszczajaca. rozgotowuje sie pszenice, ladujesz w sloiki i do lodowki.
> wstajesz rano bierzesz sloik ladujesz tyle przenicy ile chcesz do miski i
> jesz :) na obiad znowu sloik i pzrenica i na kolacje tak samo i tak
> przez
> tydzien, dwa. (tak mi sie wydaje, testuje ja wlasnie)

uee...;)

> pozatym zaczynam sie zastanwiac nad ta dieta optymalna (zywienie
> optymalne)

To dobrze. Dodaj do tego zywienia optymalnego jeszcze, ze bedziesz jadl
wegle o IG ponizej 50 gdy bedziesz jadl je "same" i ponizej 35 gdy
bedziesz je jadl z tluszczami. To glowna zasada montignaca.

Nie jestem za bardzo zaznajomiony z DO. Wiem, tylko, ze jest tam polecane
duzo tluszczu... No i nie daj sobie wmowic, ze tluszcz jest konieczny do
pracy mozgu itp...;)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień